Članki avtorja: Eva Peserl

Pariz
MMARKETING

Mednarodni paraolimpijski komite v novi kampanji razblinja…

outbrain
MMARKETING

Kakšna je prihodnost nativnega oglaševanja?

Google

Google predstavil nova orodja za oglaševanje z UI za iskanje

zzz

Svetli časi za evropske digitalne agencije

Ustanovitelji

Slovenski butični turizem krepi svojo prepoznavnost z novo…

zz

Z UI-pomočniki do personalizirane in prijetne nakupovalne…

zzz
MMARKETING

Velika priložnost za oglaševanje blagovnih znamk na prireditvi…

z

ZNANI SO FINALISTI DIGGITOVEGA NATEČAJA ZA UI-OGLASE

zzz
DIZAJN

Velika nagrada Brumen identiteti prenovljenega Centra Rog

zz

TikTok je v Sloveniji najbolj priljubljen med generacijo Z

zzz
MMARKETING

Bo Slovenec premagal Maxa Verstappna?

zz
MMARKETING

Nogomet brez optike? Ni šans!

zz
NAGRADE

Največ nagrad inOrbit Lidlu Slovenija

zz

Med nominiranci za Forbesovo lestvico 30 pod 30 tudi Nika…

zz

Elon Musk: avgusta prihajajo robotaksiji!

zz
MMARKETING

Ta vonj ni McDonald'sov. Je le njegov novi oglasni pano.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji