Članki avtorja: Eva Peserl

greenwashing

Poznate pravne vidike primerjalnega in zelenega oglaševanja?

ld
MMARKETING

Liquid Death ali kako navadno H20 spremeniti v milijardni eliksir

Ana

Iz revije SaMMozavestno: »Klobuki so zabavni. In to veselje…

zzz

YouTube razvija nove postopke za odkrivanje globokih ponaredkov…

zzz

Močan padec vrednosti blagovne znamke X

telekom

»Vključevanje UI v telekomunikacije ni le tehnološki trend,…

zzz

Apple predstavil novo generacijo naprav

zzz

Igriv prehod za pešce pred centrom Rog

telemach

Telemach predstavil novo generacijo pametnih naprav lastne…

bmw

Avto ni igrača! Ali pač?

zzz

TikTok na pomoč oglaševalcem pri načrtovanju prazničnih kampanj

spar
MMARKETING

Vedno več blagovnih znamk posega po oglaševanju na TikToku

strawberry

OpenAI naj bi jeseni predstavil svoj novi UI-model Strawberry

zzz

Težko pričakovano oglaševanje na TikToku je končno tu

zz
MMARKETING

Ko spletna kultura prodira v konvencionalni marketing

Anja Robavs

Iz revije SaMMozavestno: »Za uspešnega osebnega trenerja še…

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji