gigi
Aktualno

Slovenec, ki je zanetil viralno uspešnico z Gigi Hadid

Za viralno frizuro Gigi Hadid, ki je svet obnorela po Vogueovi modni reviji v Parizu, je zaslužen slovenski frizer Mare Filipič.

Konec junija se je na Place Vendôme v Parizu odvila modna revija Vogue World 2024, ki je združila francosko modo in šport. Letos so se odločili izpostaviti različne športe, med njimi kolesarstvo, gimnastiko, tenis, sabljanje in konjeništvo, ki so jih povezali z različnimi desetletji francoske mode, vse od 20. let prejšnjega stoletja. Poudarek je bil tako na francoskih zgodovinskih kot tudi sodobnih oblikovalcih. Do enega od ikoničnih trenutkov je prišlo, ko sta slavni supermanekenki Gigi Hadid in Kendall Jenner prijezdili na konjih. Po odmevni modni reviji smo se pogovarjali z Maretom Filipičem, frizerjem, ki je poskrbel za pričesko Gigi Hadid.

zzz

Kako ste prišli do sodelovanja na odmevni Vogueovi modni reviji?

Naslednje leto spomladi bomo slavili 25. obletnico sodelovanja na prestižnih modnih revijah po svetu, kjer smo ponosno »dresirali« že za preko 100 luksuznih, svetovno prepoznanih modnih znamk. Sodelujemo s prestižno londonsko agencijo, ki nas najame za tovrstne dogodke. Ker rastemo tehnično in vizualno ter upoštevamo in spoštujemo standarde, dobivamo vedno večje in bolj zanimive projekte.

Kako ste se pripravljali na dogodek?

Na ta dogodek sem se pripravljal 24 let. Priprava sama je sicer trajala nekaj dni v delovnem studiu, kjer so se pripravljale lasulje ter vadile tehnike valov in ostalih frizur. Dan je trajal 13 intenzivnih ur. Začel se je z izvedbenim sestankom. Pred tem pa je bilo treba urediti vse podrobnosti za vstop v strogo varovano območje zakulisja. Vsak sodelujoči je prejel čipirano zapestnico, ki je določala, kje se lahko gibaš. Po tem je nastal dobro organiziran kaos, saj je bilo v prostoru preko 200 ljudi, 70 frizerjev, 70 vizažistov in 100 manekenk. Ker je bila vmes dolga generalka, je delo potekalo tudi po hodnikih, stopnicah. Bilo je intenzivno, dogajalo se je povsod mogoče.

Kako je video z Gigi Hadid postal viralen? Kaj je po vašem mnenju prispevalo k njegovi uspešnosti?

Gigijina želja, da je frizura videti dobro tudi pod čelado, ko jaha konja na prireditvi in pozneje ko se preobleče v večerno obleko in nastopa, je bila zame kar velik izziv. Z izvedbo je bila zelo zadovoljna, saj je na koncu izjavila: 'I love it!' Njena izjava je vplivala na to, da je Vogue Italia objavil posnetek, ki je bil grafično zanimiv in naš logotip (z mano v ozadju) je zaokrožil po svetovnem omrežju. Na to sta vplivala Gigi s 70 milijoni sledilcev in Vogue Italia, ki ima kar 75 milijonov sledilcev. Vse se je pač pravilno poklopilo!

Kaj pa je viralna videouspešnica prinesla vam? Ste zaradi tega morda prišli tudi do kakšnega novega sodelovanja?

Takoj po objavi so se mi najprej javili moji sodelavci iz Chicaga, Tokia, Sydneyja, Londona inNew Yorka in mi čestitali. Naslednji dan sem dobil zanimivo ponudbo za delo ob koncu leta na povsem drugem koncu sveta. Agencija pa mi je nemudoma poslala možnosti sodelovanja na revijah v septembru in oktobru v Milanu in Parizu. Najverjetneje tudi sodelovanje z Gigi ni zadnje. Odprtih je veliko možnosti, medtem pa me najdete v salonu Mare dresura frizure, na Vodnikovi in Beethovnovi ulici v Ljubljani.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji