Članki avtorja: Dženeta Schitton

LinkedIn
DIGITALNO

Druga plat medalje LinkedIna

dzeneta
KOMMUNICIRANJE

Vloga zagovorništva zaposlenih v primerjavi z osebnim strokovnim…

LinkedIn
MMARKETING

Kako uporabljati LinkedIn za uspešno prodajo izdelkov in…

Osebno znamčenje na B2C
KOMMUNICIRANJE

Osebno znamčenje na B2C-omrežjih: Lastniki podjetja naj…

Dženeta Schitton
MMARKETING

Osebno strokovno znamčenje kot element strategije blagovne…

Povezovanje na LinkedInu
KOMMUNICIRANJE

Povezovanje na LinkedInu: Stara pravila z novimi digitalnimi…

dženeta1
MMARKETING

Podkasti kot orodje za osebno strokovno znamčenje direktorjev in…

dženeta2
KOMMUNICIRANJE

Kako pripravljati videovsebine za gradnjo osebne strokovne…

b

Zakaj je priporočljivo poskrbeti za osebno strokovno znamko?

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji