Članki avtorja: Ana Ivančič

Tanja Pak

»Delam to, v kar verjamem, in tako, kot verjamem, da je prav«

fras

Umetniško delo, ki ga je mogoče voziti

Kragelj arhitekti

Iz revije SaMMozavestno: Delovni prostori so identiteta podjetja

z
MMARKETING

PolonaPolona, ta šegava kofetarica 

z

Red Dot kot presek stanja oblikovanja 

TAK kolektiv

»V projekt gremo radi rahlo naivno in zelo entuziastično«

Desnahemisfera

»Zadovoljen uporabnik sam od sebe ustvarja najboljši marketing«

Kelvišar

Šopek vrednot in dizajn kot prepoznavni predznak

elan

»Vedno dobri časi« za Elan niso le slogan, ampak način delovanja

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji