bla
Aktualno

Tescov cepljeni Božiček buri duhove in zbira pritožbe

V manj kot tednu dni je božični oglas britanskega trgovca Tesco prejel več tisoč pritožb.

Predstavitve letošnjih božičnih oglasov so potekale skoraj brez zgražanja splošne in strokovne javnosti. Ta »skoraj« se nanaša na božični oglas Tesca, kjer se je »odpeljalo« cepljenju proti koronavirusu nenaklonjenim posameznikom. Oglas »Ta božič nas nič ne more ustaviti«, ki je delo agencije BBH, se sicer osredotoča na praznične radosti in ljudi, ki so pripravljeni storiti vse, da bodo lahko v teh radostih uživali. Sporen je tako prizor z letališča, kjer Božiček osebju pokaže cepilni list oziroma QR-kodo, da je cepljen.

Po poročanju The Guardiana se je med 13. novembrom, ko so predstavili oglas, in 15. novembrom, glede oglasa na Britansko oglaševalsko razsodišče (ASA) pritožilo 1500 ljudi. »Večina pritožb oglasu očita, da spodbuja prisilo in zdravstveno diskriminacijo glede na status cepljenosti. Trenutno pazljivo obravnavamo pritožbe v primeru, da bodo potrebni nadaljnji ukrepi,« je Tescov predstavnik za odnose z javnostmi povedal za The Guardian.  Po poročanju portala Marketing Week se je ta številka do danes povzpela na preko tri tisoč. Skratka, oglas je v nekaj dneh postal oglas z največ pritožbami v letu 2021 v domači Veliki Britaniji.

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji