effie
Aktualno

Slovenski strokovnjaki tudi letos v žiriji Effie Europe

Evropski program najbolj učinkovitih kampanj Effie Europe 2023 je tudi letos v svoje vrste povabil šest slovenskih predstavnikov, ki bodo sodelovali v mednarodni žiriji in nagrajevali ideje, ki delujejo.

Žiriji bosta sopredsedovali Ayesha Walawalkar, vodja strategij v Mullenlowe Group UK in Catherine Spindler, namestnica izvršnega direktorja Lacoste. V prvostopenjski žiriji Multi-market & Positive Change bosta sodelovala Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij v Europlakatu, ter Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v Valiconu. Prvostopenjska žirija bo letošnje finaliste izbirala med 29. septembrom in 8. oktobrom.

Leon Korošec, direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan, bo pomagal določiti najbolj učinkovite in uspešne kampanje v drugostopenjski žiriji Multi-market & Positive Change, ki bo svoje delo opravljala 19. in 20. oktobra 2023.

V prvostopenjski žiriji Best of Europe bosta med 29. in 8. oktobrom sodelovali Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT in Klavdija Vidic, direktorica marketinga in razvoja v Atlantic Grupi. V drugostopenjskem žiriranju Best of Europe, ki bo 23. in 24. oktobra potekalo pod okriljem partnerja Google, pa bo sodelovala Nina Usnik, direktorica marketinga v Telemachu.

effie žirija

Podelitev nagrad Effie Awards Europe bo 5. decembra 2023 v Bruslju, ko bo potekalo tudi žiriranje za velike nagrade Effie, ki bodo nagradile najbolj učinkovita dela letošnjega leta in postavile merila učinkovitosti za naprej.

Celotno žirijo si lahko ogledate na povezavi.

Prijave del v Effie Europe že potekajo, prvi rok za prijavo je 22. september 2023. Slovenski prijavitelji lahko svoje kampanje prijavite v Multi-market in Positive change kategorije, ne pa v Best of Europe 2023, saj v letu 2022 niso bile podeljene slovenske Effie nagrade.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji