beletrina
Aktualno

Širitev marketinške ekipe Beletrine

V marketinškem oddelku Beletrine je prišlo do širitve in kadrovskih sprememb. Petra Slanič, ki je bila prej vodja digitalnega marketinga, je prevzela mesto direktorice marketinga, vodja aktivnosti na družbenih omrežjih pa je zdaj Anamarija Lukovac.

Petra Slanič je strokovnjakinja za marketing in odnose z javnostmi z več kot dvajsetimi leti izkušenj. Svojo kariero je začela v novinarstvu, jo nadaljevala v odnosih z javnostmi in marketingu pri različnih slovenskih agencijah ter nato delovala v podjetjih Siteco, s.Oliver Slovenija, Zavarovalnica Sava in nevladnih organizacijah UNICEF Slovenija in AMZS. Pot je nadaljevala kot samostojna svetovalka – sodelovala je s podjetji, kot sta Mercator in Studio Moderna –, leta 2019 pa je začela sodelovati z Beletrino kot svetovalka na področju digitalnega marketinga in spletne prodaje. Dve leti pozneje se je zaposlila kot vodja digitalnega marketinga, z začetkom letošnjega leta pa je bila imenovana za direktorico marketinga, kjer vodi osemčlansko ekipo marketinških strokovnjakinj in strokovnjakov, ki deluje kot hišna agencija, upravlja pa tudi s spletno knjigarno www.beletrina.si.

petra slanic

Foto: Maša Pirc

Anamarija Lukovac pa je svojo karierno pot je začela kot novinarka, kolumnistka in pozneje scenaristka. Delovala je tudi kot izvršna urednica revije Cosmopolitan. Po osmih letih dela v medijih in založništvu je kariero nadaljevala v marketingu kot ustvarjalka vsebin in svetovalka za odnose z mediji pri agenciji Pristop. Svoje izkušnje je letos prinesla na Beletrino, kjer je prevzela vlogo vodje aktivnosti na družbenih omrežjih. Skrbi za komunikacijo na vseh družbenih kanalih lokalnih in mednarodnih projektov ter blagovnih znamk Beletrine in vodi ekipo ustvarjalcev spletnih vsebin.

lukovac

Foto: Aleksandra Saša Prelesnik

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji