Širitev marketinške ekipe Beletrine
V marketinškem oddelku Beletrine je prišlo do širitve in kadrovskih sprememb. Petra Slanič, ki je bila prej vodja digitalnega marketinga, je prevzela mesto direktorice marketinga, vodja aktivnosti na družbenih omrežjih pa je zdaj Anamarija Lukovac.
Petra Slanič je strokovnjakinja za marketing in odnose z javnostmi z več kot dvajsetimi leti izkušenj. Svojo kariero je začela v novinarstvu, jo nadaljevala v odnosih z javnostmi in marketingu pri različnih slovenskih agencijah ter nato delovala v podjetjih Siteco, s.Oliver Slovenija, Zavarovalnica Sava in nevladnih organizacijah UNICEF Slovenija in AMZS. Pot je nadaljevala kot samostojna svetovalka – sodelovala je s podjetji, kot sta Mercator in Studio Moderna –, leta 2019 pa je začela sodelovati z Beletrino kot svetovalka na področju digitalnega marketinga in spletne prodaje. Dve leti pozneje se je zaposlila kot vodja digitalnega marketinga, z začetkom letošnjega leta pa je bila imenovana za direktorico marketinga, kjer vodi osemčlansko ekipo marketinških strokovnjakinj in strokovnjakov, ki deluje kot hišna agencija, upravlja pa tudi s spletno knjigarno www.beletrina.si.
Foto: Maša Pirc
Anamarija Lukovac pa je svojo karierno pot je začela kot novinarka, kolumnistka in pozneje scenaristka. Delovala je tudi kot izvršna urednica revije Cosmopolitan. Po osmih letih dela v medijih in založništvu je kariero nadaljevala v marketingu kot ustvarjalka vsebin in svetovalka za odnose z mediji pri agenciji Pristop. Svoje izkušnje je letos prinesla na Beletrino, kjer je prevzela vlogo vodje aktivnosti na družbenih omrežjih. Skrbi za komunikacijo na vseh družbenih kanalih lokalnih in mednarodnih projektov ter blagovnih znamk Beletrine in vodi ekipo ustvarjalcev spletnih vsebin.
Foto: Aleksandra Saša Prelesnik