bla
Aktualno

Radovan Arnold nazaj v Arnoldvuga+

Radovan Arnold, kreativni direktor in ustanovitelj agencije Arnoldvuga+, zapušča mesto kreativnega direktorja v agenciji Herman & partnerji.

Vrača se v svojo matično agencijo Arnoldvuga+, kjer bo skrbel za vrsto naročnikov, med drugim za prenovljeno podobo Prve lige (Nogometna zveza Slovenije),katere glavni pokrovitelj je zdaj družba Telemach. Hkrati pa ostaja partner v Herman & partnerji. Kot pojasnjujejo v agenciji Herman & partnerji, se »partnerska struktura« agencije prilagaja strateškim razvojnim usmeritvam. Kot smo razumeli, bo Mercator (večjega naročnika agencije) še naprej upravljala agencija Herman & partnerji. 

Arnold je letos postal tudi predsednik upravnega odbora Fundacije Brumen. 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji