povem vam na uho
Aktualno

Prva slovenska knjiga o radijskem oglaševanju

Pri založbi Marketing magazin smo izdali knjigo Mitje Petroviča Povem vam na uho!, vodič po radijskem oglaševanju.

Knjigo lahko naročite na info@marketingmagazin.si. Cena s poštnino: 24,90 EUR.

Knjiga o radijskem oglaševanju je izšla ravno ob pravem času, 13. februar je namreč svetovni dan radia. Medija, ki nam je tako blizu, da ga pogosto kar prezremo. Prav gotovo pa prepogosto prezremo radijske oglase, ki se jim naročniki in agencije premalo posvečajo. 

To pa seveda ne velja za Mitjo Petroviča, avtorja knjige Povem vam na uho!, ki je v oglaševanju dosegel zares veliko prav po zaslugi radijskega oglaševanja. Na začetku devetdesetih letih prejšnjega stoletja je še v majhni agenciji Pan skupaj s kolegi začel ustvarjati radijske oglase, ki so pobrali številne nagrade na slovenskih mednarodnih festivalih. Ob poslušanju teh oglasov dvajset ali trideset let pozneje, bi jih najraje dodali na seznam slovenske kulturne dediščine. 
Mitja Petrovič na skoraj 200 straneh z bralci deli spoznanja o ustvarjanju odličnih radijskih oglasov. Pravila predstavi s pomočjo šestinštiridesetih izbranih scenarijev, kot pravi, zares finih radijskih oglasov in zgodb o času, ki jih je spisal. Oglase je mogoče med branjem tudi poslušati. 

»Radijskim oglasom ne nazadnje dolgujem svojo oglaševalsko kariero. Povem vam na uho je tako na prvi pogled priročnik o tem, kako zasnovati in izdelati dober radijski oglas, vendar na koncu pove več in nagovarja vse, ki jih zanima oglaševanje. Tako so mi prišepnili nekateri prijatelji, ko so ga prebrali. Iz njihovih ust v vaša ušesa (smeh). Knjigo namenjam torej vsem vam, ki verjamete, da marketing zmore in mora izboljševati življenja ljudi, podjetij, zaposlenih in širše družbe, da bi bil dober. Sem eden od tistih, ki meni, da eno brez drugega ne gre,« Petrovič piše v uvodniku.

Za lično podobo knjige je poskrbela oblikovalka Janja Ošlaj. Pri izdaji knjige je pomagala RTV Slovenija.

Knjigo lahko naročite na info@marketingmagazin.si. Cena s poštnino: 24,90 EUR.

povem na uho

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji