bla
Aktualno

Poklic leta v MM-u

V letošnjem letu smo na zaposlitvenih straneh Marketing magazina objavili približno 350 zaposlitvenih oglasov. Najpogosteje iskani novi sodelavci so bili upravljavci družbenih omrežij oziroma social media managerji.

Upravljavce družbenih omrežij danes iščejo velika in srednja podjetja, oglaševalci, mediji in agencije vseh vrst. Potreba po njih je prisotna že nekaj let, letos pa se je še prav posebej razmahnila. Skokovit razmah družbenih omrežij oziroma medijev v zadnjih letih in njihov vpliv na znamčenje, prodajo, zaposlovanje in iskanje novih kadrov, spremljanje medijev itd. je nekoč »poklic prihodnosti« spremenil v poklic sedanjosti. 

Iskanje ljudi za upravljanje omrežij je postalo nočna mora podjetij, saj povpraševanje močno presega ponudbo. Pri tem je jasno, da upravljavec omrežij ne more biti »kar en študent, ki je nekaj objavljal na Facebooku«. Kako najti primerne sodelavce? Kako jih motivirati in nagraditi? 

Pri MM-u smo pred tremi leti zasnovali in vzpostavili prvo »šolo« za upravljavce družbenih omrežij UDO-SMM (udo-smm.si), ki jo je uspešno zaključilo že 174 slušateljev.

Marca 2022 organiziramo prvi »social media day«, dan družbenih omrežij oziroma DanD. Namenjen bo letnemu pregledu novosti vseh najpomembnejših omrežij. Podali bomo odgovore na vprašanja, kako uspešno promovirati in tržiti izdelke ter storitve preko različnih omrežij, kako prodajati neposredno preko omrežij, kako zaposlovati najsposobnejše kadre itd. Del programa bo namenjen tudi predstavitvi podjetij, ki iščejo nove mlade sposobne ljudi.

Na DanD bomo pregledali trende na Facebooku, Twitterju, Instagramu, TikToku, YouTubu itd. Predstavili bomo številne primere uspešnih praks. Predavanja bodo kratka in konkretna. Namenjena so poslovni rabi in promociji storitev in izdelkov.

Vse bolj postaja jasno, da so družbena omrežja svoj svet. Svet, ki je in ni povezan z »digitalnim marketingom«, svet, ki se tako hitro spreminja, da ga je težko ujeti.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji