bla
Aktualno

Poklic leta v MM-u

V letošnjem letu smo na zaposlitvenih straneh Marketing magazina objavili približno 350 zaposlitvenih oglasov. Najpogosteje iskani novi sodelavci so bili upravljavci družbenih omrežij oziroma social media managerji.

Upravljavce družbenih omrežij danes iščejo velika in srednja podjetja, oglaševalci, mediji in agencije vseh vrst. Potreba po njih je prisotna že nekaj let, letos pa se je še prav posebej razmahnila. Skokovit razmah družbenih omrežij oziroma medijev v zadnjih letih in njihov vpliv na znamčenje, prodajo, zaposlovanje in iskanje novih kadrov, spremljanje medijev itd. je nekoč »poklic prihodnosti« spremenil v poklic sedanjosti. 

Iskanje ljudi za upravljanje omrežij je postalo nočna mora podjetij, saj povpraševanje močno presega ponudbo. Pri tem je jasno, da upravljavec omrežij ne more biti »kar en študent, ki je nekaj objavljal na Facebooku«. Kako najti primerne sodelavce? Kako jih motivirati in nagraditi? 

Pri MM-u smo pred tremi leti zasnovali in vzpostavili prvo »šolo« za upravljavce družbenih omrežij UDO-SMM (udo-smm.si), ki jo je uspešno zaključilo že 174 slušateljev.

Marca 2022 organiziramo prvi »social media day«, dan družbenih omrežij oziroma DanD. Namenjen bo letnemu pregledu novosti vseh najpomembnejših omrežij. Podali bomo odgovore na vprašanja, kako uspešno promovirati in tržiti izdelke ter storitve preko različnih omrežij, kako prodajati neposredno preko omrežij, kako zaposlovati najsposobnejše kadre itd. Del programa bo namenjen tudi predstavitvi podjetij, ki iščejo nove mlade sposobne ljudi.

Na DanD bomo pregledali trende na Facebooku, Twitterju, Instagramu, TikToku, YouTubu itd. Predstavili bomo številne primere uspešnih praks. Predavanja bodo kratka in konkretna. Namenjena so poslovni rabi in promociji storitev in izdelkov.

Vse bolj postaja jasno, da so družbena omrežja svoj svet. Svet, ki je in ni povezan z »digitalnim marketingom«, svet, ki se tako hitro spreminja, da ga je težko ujeti.

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji