Najdibon
Aktualno

Najdi.bon.si: Kupite vrednostni bon in podprite male podjetnike

Ali po 14-ih dnevih karantene že pogrešate svojega najljubšega frizerja, kozmetičarko, maserko, natakarja ali trenerja fitnesa?

Se kdaj zalotite pri misli, da so (tudi oni) ostali brez dela, saj jim je zaradi protivirusnih ukrepov onemogočeno opravljanje njihove dejavnosti? Takšno stanje lahko traja še nekaj mesecev, a vi jim lahko pomagate že zdaj. Kako? Preko spletne strani Najdibon.si, ki sta jo zasnovala zakonca Sara in Janko Tomšič, jih lahko podprete tako, da kupite vrednostni bon za njihove storitve in ga unovčite, ko bodo lahko spet poslovali kot običajno.

 

Janko Tomšič je že več kot desetletje samostojni podjetnik, programer z izkušnjami iz oblikovanja in postavljanja spletnih strani, ki se mu »oči zaiskrijo ob različnih digitalnih novostih in produktih«, kot nam je zaupala njegova žena Sara. Sama je sicer zaposlena na Mestni občini Novo mesto, a je trenutno na porodniškem dopustu. V preteklosti je kar nekaj let delovala na področju komuniciranja, zato sta bila po njenih besedah oba dobro opremljena z znanjem in izkušnjami, da se lotita solidarnostnega podviga, torej spletnega prostovoljskega projekta Najdibon.si.

»Idejo sva 'izkristalizirala' prejšnji četrtek (19. marca 2020, op. p.), si od prijaznih razvijalcev s Kosova izprosila predlogo WordPress, v petek zakupila domeno in vzpostavila gostovanje ter čez vikend delala dan in noč. V nedeljo, nekaj minut pred polnočjo, sva stran objavila in od takrat imava ogromno pozitivnega odziva,« o začetku projekta pripoveduje Sara Tomšič.

Ne gre za donacijo, temveč za pomoč pri zagotavljanju likvidnosti

Na spletni strani najdibon.si se, kot pojasnjujeta Novomeščana, brezplačno srečata ponudba vrednostnih bonov podjetij in povpraševanje solidarnih državljanov Slovenije, ki želijo podpreti podjetnike, katerih storitve redno uporabljajo oziroma katerih izdelke kupujejo. »S tem podjetniku pomagamo do večje likvidnosti, hkrati pa to ni donacija. Vrednostne bone bomo lahko unovčevali za svoje najljubše storitve in izdelke takoj, ko bo javno življenje v Sloveniji zopet oživelo. Uporaba spletne strani je za vse popolnoma brezplačna, brez provizij ali skritih stroškov,« pravita.

Jasen poziv k akciji

Na ta način sta pravzaprav vzpostavila dodaten prodajni kanal, ki ga lahko brezplačno uporabijo vsi podjetniki v Sloveniji in svojim strankam digitalno ponudijo svoje vrednostne bone. »Resnično upava, da sva ljudem dala idejo, kako lahko podprejo podjetnike. Na spletni strani najdibon.si so vse potrebne informacije, da stranke stopijo v stik s podjetnikom, ki ga že poznajo. V bistvu sva poskrbela za brezplačno mini spletno prezentacijo podjetnikom z jasnim pozivom k akciji. In seveda upava, da bo tudi promocijska kampanja uspešna; da torej čim več posameznikov sliši, kako lahko prispevajo v teh težkih časih,« je za MM povedala Tomšičeva.

Na spletno stran se je do zdaj vpisalo že okrog 220 podjetnikov iz celotne Slovenije. S konkretnimi številkami, koliko bonov so do zdaj stranke že kupile, sicer ne moreta postreči, saj prodaja bonov ne poteka neposredno preko spletne strani, temveč med samim podjetnikom in stranko. Ob tem zakonca pozivata Slovence, da podjetnikom, katerih redne stranke so, predlagajo tovrstno digitalizacijo poslovanja, ki jih po njunih besedah nič ne stane, lahko pa jim pomaga ohraniti njihov posel.

Priložnost: izobraževanje podjetnikov o digitalnem poslovanju

Zakonca pa v izolaciji še naprej razmišljata, kako bi lahko pomagala podjetnikom v stiski. »Zelo veliko podjetnikov, še posebej malih, ki delujejo v eni svoji poslovalnici, ni veščih digitalnega delovanja.Tu je še ena praznina,za katero upava, da bi jo lahko zapolnila sama ali s kakšnim partnerstvom,« je o načrtih za bližnjo prihodnost še povedala Tomšičeva.

Sari in Janku Tomšiču v izolaciji ne manjka idej, kako pomagati ljudem v stiski. (Foto: osebni arhiv)

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji