dinetix
Aktualno

»Načrtujemo, izvedemo, pospešimo rast in ponovimo proces!«

To je filozofija agencije za digitalni marketing Dinetix, ki jo je pred petnajstimi leti ustanovil Peter Šelekar.

Ni minilo dolgo in že so se usmerili na tuje trge, kjer delajo za številne velike blagovne znamke. S Šelekarjem smo se pogovarjali o razvojni poti Dinetixa in njihovem lastnem modelu delovanja.

Dinetixova zgodba ima korenine v študentskih letih direktorja in lastnika Petra Šelekarja, ki je leta 2003 kot študent začel delati kot partnerski tržnik in preko Googlovega iskalnika promoviral digitalne produkte, pretežno v PDF-obliki. Digitalni marketing ga je hitro prevzel in tako je leta 2007 ustanovil podjetje Spletni marketing, Peter Šelekar s. p. Do prve širitve podjetja je prišlo leta 2010, ko je zaposlil še eno osebo. Šelekar je v naslednjih letih postopoma gradil ekipo, ki je bila enako navdušena nad digitalnim marketingom. Večji preskok se je zgodil v letu 2017, ko je nastal Dinetix (okrajšava za »Digital Genetics«) in se je ekipa pretežno usmerila na tuje trge. »Ko se je delovna ekipa podvojila, je prišlo do premika k izvajanju storitev za tuje trge in s tem do začetka eskalacije uspeha,« nam pove Šelekar.

dinetix1

Srečanje z veliki blagovnimi znamkami že na začetku poti

Peter Šelekar razloži, da so že kmalu začeli sodelovati z velikimi podjetji, kot so Studio Moderna, Vitapur, Terme Olimia, Sonček Turizem, Goopti in agencija iPROM, za katero so izvajali oglaševanje na Googlu. »Na tujih trgih je bila prva večja stranka podjetje za osebno rast Mindvalley, ki nam je na široko odprlo vrata na angleških trgih, smo pa kot podizvajalec drugih agencij pridobivali tudi prednaročila za Sony Playstation 4 v ZDA, prve nakupe za AliXpress v Evropski uniji, naročnike za Vodafone in Three mobile, komitente za Barclays ter testne vožnje za Hondo in Citroën v Veliki Britaniji.«

»Naše poslanstvo je povečati uspeh drugih«

»Jedro našega poslovanja je povečevanje poslovnega uspeha s pomočjo interneta, ki ga izvajamo z lastnim procesom 3x3 by Dinetix. Večina pozornosti ekipe Dinetix je usmerjena v pridobivanje povpraševanja in novih kupcev na največjih oglaševalskih kanalih, kot so YouTube, Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok in Bing,« pripoveduje sogovornik.

Delovna področja so skozi leta precej razširili. »Ne ukvarjamo se le z zakupom oglasnega prostora, saj smo se prilagodili potrebam trga. Podjetjem je lažje, ko najdejo vse rešitve za digitalni marketing na enem mestu. S tem pravzaprav razbremenjujemo interne ekipe naročnikov, ki imajo zdaj več časa za razvoj posla, ekipa Dinetixa pa lahko v krajšem času doseže predvidene rezultate,« navaja Šelekar. Zaradi potreb naročnikov so torej ponudbo storitev razširili na kreativne rešitve, razvoj besedil, e-poštni marketing, optimizacijo za iskalnike in druge aktivnosti, ki prispevajo k uspešnosti hitro rastočih projektov.

dinetix2

V tujini jim zaupajo pomembne blagovne znamke, kot so Sony Playstation, AliXpress, Vodafone, Three Mobile, Barclays, Honda, Citroën in Mindvalley.

Razvili lasten proces

Šelekar in njegova ekipa se držijo pristopa »kvaliteta nad kvantiteto« in tako ne želijo sodelovati s preveč strankami, ki se jim ne bi mogli popolnoma posvetiti. »Imamo status Google Premier Partner, kar je zagotovilo za visok standard izvedbe oglaševanja, ki ga imajo v letu 2022 le tri agencije v Sloveniji,« omeni pri tem.

Agencija pri delu torej sledi že omenjenemu lastnemu procesu 3x3 by Dinetix™, ki omogoča hitro rast digitalnih projektov. »To je proces za doseganje ciljev na predvidljiv in konsistenten način. V praksi gre za številne točke, ki jim je potrebno slediti pri načrtovanju akcij, sledenju uspešnosti in iskanju priložnosti, na katerih se gradi uspeh na dolgi rok. Proces je ponovljiv in omogoča hitro rast spletne prodaje,« opiše oče koncepta. Dodaja, da je proces nastajal več let, se nenehno nadgrajuje in je način, s katerim agencija dosega vrhunske rezultate tako za podjetja, ki si želijo na dnevni ravni več povpraševanj, kot za tista, ki si želijo doseči hitro rast prodaje v spletni trgovini.

Certifikat Google Premier Partner in članstvo v CEEDI

Dinetix se lahko pohvali z mnogimi mednarodnimi priznanji in nagradami, nadvse pa so ponosni, da so že sedem let zapored prejemniki Googlovega certifikata, in na kontinuirano članstvo v zvezi agencij CEEDA. »Certifikat Google Premier Partner zagotavlja kredibilnost in izkazuje odličnost dela na platformi Google Ads in YouTube. Prvič smo ga dobili pred sedmimi leti in njihov ponosni lastnik smo še danes.« Pogoji za pridobitev certifikata so zelo zahtevni, z letom 2022 pa so jih na Googlu še poostrili, in tako imata v Sloveniji ta status poleg njih le še dve agenciji.

Članstvo v zvezi CEEDA pa jim po drugi strani pomeni zibelko znanja in vetra v jadra uspeha, saj si agencije znotraj nje med seboj izmenjujejo znanja, izkušnje, si pomagajo pri razumevanju specifik lokalnih trgov, ko želijo naročniki ene od agencij na pravilen način vstopiti na tuje trge in podobno. »CEEDA v vseh državah ponuja širok nabor storitev od SEO-optimizacije do e-poštnega marketinga, oglaševanja na vseh kanalih, optimizacijo konverzij in oglaševanja v lokalnih medijih,« opišejo v agenciji.

Na mednarodnem trgu se počutijo kot doma ...

Agencija ima, kot omenjeno, na mednarodnih trgih močno prisotnost in od tam črpajo največ trendov in novih konceptov. »V tujini si nabiramo največ izkušenj v trženju. Na angleških trgih smo dosegli preko pet milijonov kakovostnih spletnih povpraševanj, kar je bil temelj za hitro rast mednarodnih projektov. Naši tuji naročniki prihajajo iz Velike Britanije, ZDA, Južne Amerike, Avstralije, Azije, držav članic EU in Indije. Na tuje trge smo se osredotočali od samega začetka, a najraje imamo seveda domače naročnike,« razloži direktor. V času pandemije so se v agenciji namreč spontano odločili, da začnejo posvečati več pozornosti domačemu trgu.

... dom pa spoštujejo, kot da je mednarodni trg

»Slovenija je lepa, tukaj živimo in ko zaokrožiš svet, ugotoviš, da je doma najlepše. Poleg tega pa je slovenski spletni prostor na področju prodaje in marketinga v zadnjih dveh letih močno prosperiral. Podjetja so bila zaradi omejitev gibanja in druženja prisiljena posvetiti veliko pozornosti prav tovrstnemu poslovanju in to veliko pove o njihovi agilnosti.« Eden od njihovih naročnikov je moral v času omejitev zapreti več kot 40 trgovin, a mu je v spletni trgovini s pomočjo Dinetixa uspelo nadomestiti skoraj celotno maloprodajo. »To pomeni, da smo mesečni promet povečali za kar dvajsetkrat, tako da smo resnično veseli za naročnika ter ponosni na svoje delo,« pravi Šelekar.

Dinetix kljub pomembnim strankam z vsega sveta in mednarodnim priznanjem ne zapira vrat majhnim podjetjem. Zavedajo se, da je bilo vsako uspešno podjetje nekoč majhno. »V veselje nam je, da smo lahko del poslovnih zgodb, ki zrastejo v uspešne primere, prejemajo nagrade za izjemne dosežke in se lahko pohvalijo z odličnim poslovnim rezultatom. Konec koncev pa je naša ambicija preprosta: prepoznati podjetja s potencialom za hitro rast in jim pomagati, da ta potencial dosežejo v najkrajšem času.«

dinetix3

Med zadnjimi dosežki, na katerega so zelo ponosni, je vstop v finale tekmovanja European Paid Media Awards 2022, katerega zmagovalec bo znan v teh dneh.

Sodelavci kot srčica sreče in uspeha

Med pogovorom o domačnosti s Petrom Šelekarjem nisva mogla obiti najbolj domače mikrocelice vsake organizacije, to je ekipe zaposlenih. »Največji uspeh je naša ekipa in nanjo sem najbolj ponosen. Ekipni duh je tisto, kar nas drži skupaj in nam omogoča, da dosegamo rezultate. V Dinetixu eden drugega nenehno spodbujamo in izzivamo na način, da smo najboljša različica sebe in da se pri tem zabavamo.« Ob tem resno doda, da njihovo delo ni le zabava, saj se na dnevni ravni soočajo z najrazličnejšimi poslovnimi izzivi, a v slogi je moč in ekipni duh hitro poskrbi, da se nihče od sodelavcev nikoli ne počuti sam, ampak vedno ve, da se lahko zanese na svoje sodelavce, kolege, prijatelje v podjetju.

»Veliko pozornosti posvečamo dobremu počutju vsakega posameznika in to ne le z vidika dela. Zaposleni imajo v pisarni na voljo neomejeno količino kave in čaja, oreščke, sadje, prigrizke in, najpomembnejše, prijatelje. Zelo pomembno je, da opazimo, ko kdo od nas potrebuje podporo ali pomoč pri delu ali izven delovnih zadolžitev. Pri tem večinoma dajemo vse od sebe.« Direktor razloži, da je po pandemiji zelo pomembna komponenta sreče na delovnem mestu tudi način dela: »Delovnike prilagajamo brez težav. Takoj po prvem valu, ko smo vsi delali od doma, smo se skupaj odločili za možnost kombinacije dela v pisarni in od doma; tega koncepta se držimo še danes. Slednje se je izkazalo za izjemno dobro potezo, ker se običajno v dnevih, ko imaš 'kreativni mir', spomniš izjemnih idej ali pa z lahkoto opraviš naloge, ki zahtevajo visoko mero koncentracije. Fleksibilen pa je tudi naš urnik in vsak posameznik si ga oblikuje po svoje. Merilo za uspešno opravljeno delo so namreč dobri rezultati in zadovoljni naročniki.«

dinetix4

Veliko pozornosti posvečajo dobremu počutju vsakega posameznika. Zaposleni imajo v pisarni na voljo neomejeno količno kave in čaja, oreščke, sadje, prigrizke in, najpomembnejše, prijatelje. Peter Šelekar razloži, da je po pandemiji zelo pomembna komponenta sreče na delovnem mestu tudi način dela: »Urnike in prostor dela prilagajamo brez težav.«

Proces 3x3 by Dinetix™

»Na kratko je 3x3 by Dinetix holističen pristop k spletnemu oglaševanju, ki uporabnika najde v tistem trenutku in na tistem mestu, kjer je največja verjetnost, da se bo na oglas odzval na predviden način. Proces pa je podrobno opisan na  spletni strani www.dinetix.si,«  jedrnato razloži Peter Šelekar. »Načrtujemo, izvedemo, pospešimo rast in ponovimo proces!«

KORAK 1 – NAČRTOVANJE

1.         Postavitev jasnih ciljev

2.         Oglaševalska strategija

3.         Postavitev časovnice

KORAK 2 – IZVEDBA

1.         Spremljanje napredka

2.         Učinkoviti oglasi

3.         Odločanje na podlagi rezultatov

KORAK 3 – RAST

1.         Iskanje novih priložnosti

2.         Prilagajanje marketinških vsebin

3.         Povečanje prometa in dobička

Dinetixov nasvet za blagovne znamke: imate dve poti do uspeha

Internet je ocean priložnosti z neomejenim potencialom in mnogimi presenečenji. Če ga želite prepluti varno, potrebujete jasen načrt poti, primerno opremo in ekipo z izkušnjami, ki zna navigirati skozi nevihte in mimo plitvin ter varno do cilja. Marketing ni naravoslovna znanost, v kateri so obveljavljene ene in iste formule. Marketing je strategija, ki danes deluje odlično, jutri pa slabo. Le tisti oglaševalci, ki so se pripravljeni prilagajati hitro, bodo uspešni na dolgi rok. Temelj za uspeh sta dobra strategija in sodobna tehnologija, a brez ekipe strokovnjakov, ki znajo tej strategiji slediti in za doseg cilja uporabiti tehnologijo, to ni tako lahko dosegljivo, pravzaprav skoraj nemogoče.

Oglaševalci, za katere je spletna pojavnost ključnega pomena, imajo na voljo dve možnosti. Lahko vzpostavijo interno ekipo, ki šteje vsaj pet članov z različnim naborom znanj in izkušenj, a ta proces je običajno dolgotrajen in zahteva večjo zavezanost in večjo finančno zavezanost  podjetja. Druga možnost pa je, da se povežejo z zunanjo ekipo strokovnjakov, ki že imajo nabor potrebnih znanj in izkušenj ter jih ob trenutkih, ko potrebujejo pomoč pri tovrstnih nalogah, najamejo, ti pa jim hitro ter učinkovito pomagajo.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, september 2022, #495. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji