h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Prijave na WEBSI 2024 so odprte

WEBSI digitalni presežki Slovenije bodo letos trinajstič zapored podelili WEBSI nagrade vsem tistim, ki so v preteklem letu najbolj izstopali in s tem krojili slovenski digitalni prostor. Letošnje tekmovanje bo potekalo pod sloganom »Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej«. Prijave na tekmovanje WEBSI 2024 bodo odprte do 17. maja 2024, projekt pa se bo tradicionalno zaključil z WEBSI dnevom, ki bo 12. septembra 2024 v Festivalni dvorani v Ljubljani.

WEBSI 2024

Najava nove žirije Zlatega bobna

Na festivalu Zlati boben bo žirijo za ustvarjalo medijsko odličnost (Creative Media Excellence) vodila Janet Levine, vodja oddelka za inovacije pri Mindshare iz ZDA. Skupaj z njo bodo dela ocenjevali Zhelez Atanasov, direktor strateškega načrtovanja pri podjetju Noble Graphics, Tereza Báčová, direktorica za nove posle in strategijo pri Mediaplus Group, Başak Erkiran, glavni izvršni direktor pri Havas Media, Artak Harutyunyan, ustanovitelj in glavni kreativni direktor pri SMARTOLOGY, Grzegorz Kuznik, vodja potrošniške prakse in namestnik generalnega direktorja pri MSL, Alexandra Martináková, strateška direktorica pri MADE BY VACULIK, Haris Mujanović, izvršni direktor pri Via Media, in Tetiana Popova, izvršna partnerka pri Mex Arena.

Creative Media Excellence

Agencija Freezbi del skupine Community International

Agencija Freezbi je naznanila vstop v družino Community International. Gre za evropsko združenje neodvisnih agencij, ki s svojim delom, znanjem in zagonom združujejo eno največjih tovrstnih skupin v Evropi in nasploh. Samo združenje ima namreč več kot 30-letno tradicijo, danes pa ga sestavlja več kot 50 svetovno znanih marketinških agencij.

 Freezbi

Športni praznik za vse: V Planici tudi številne osebe z invalidnostmi

Minuli vikend sta v dolini pod Poncami ljubezen do športa in pripravljenost pomagati, združili številne Slovence. Družba Mastercard je preko platforme SharePlanica dosegla pomemben mejnik v smeri vključujoče družbe. S pomočjo osvežene različice platforme je prevoz do Planice delilo 735 potnikov, od tega kar 245 oseb z različnimi invalidnostmi in njihovimi spremljevalci.

SharePlanica

Petrol GO: nova aplikacija z izboljšano uporabniško izkušnjo

Skupina Petrol je predstavila aplikacijo Petrol GO, ki nadomešča in presega enostavnost uporabe svoje predhodnice, aplikacije Na poti. Nova aplikacija z novimi funkcionalnostmi prinaša izboljšano uporabniško izkušnjo in osveženo podobo, več o njej pa preberite v članku, ki je objavljen tudi v novem MM-u.

Petrol GO

Perutnina Ptuj predstavlja Kurji čvek

Perutnina Ptuj po zgledu švicarskih rej nenehno izboljšuje svoje prakse. Tokrat so nadgradili aplikacijo z rešitvijo, ki združuje zanesljive in preverljive informacije z umetno inteligenco. Do zdaj je javnost poznala aplikacijo Izvor, na kateri so se lahko prepričali o tem, da prihaja pakirano meso Natur Premium iz rok domačih kmetov in ni prepotovalo na tisoče kilometrov, zdaj pa so aplikacijo s pomočjo podjetja OriginTrail preimenovali in nadgradili v »Kurji čvek«, ki je tako postal veliko bolj privlačna in zanimiva alternativa.

 Kurji čvek

Radenska Adriatic je ponovno prispela k obnovi slovenskih gozdov

Ob mednarodnemu dnevu gozdov so v Radenski Adriatic tokrat poskrbeli za zasaditev mladih dreves v krajinskem parku Zdravilišča RKS Debeli rtič, ki so ga močno prizadele lanske vremenske ujme. S podobnimi akcijami bodo letošnjo pomlad skupno posadili več kot 500 novih sadik, s čimer nadaljujejo trajnostno misijo, katere del je tudi kampanja »Bolj zelena Slovenija«. Projekt, ki traja že od leta 2020, bo do konca letošnjega leta presegel pomemben mejnik: 100.000 zasajenih dreves.

Radenska Adriatic

V Žitu s pripravo vrhunskih potic negujejo slovensko tradicijo

V Žitu so ponosni na svoje okusne potice, med katerimi je najbolj prodajana domača orehova potica. Izdelana je po domači recepturi, z oblico orehov, kupci pa jo lahko naročijo v Žitovih prodajalnah in še toplo odnesejo domov. »Kot največje pekarsko podjetje v Sloveniji smo v Žitu ponosni, da že vrsto let po tradicionalnih recepturah naših babic izdelujemo vrhunske potice. V našem širokem naboru potic najdete pravo domačo orehovo, makovo, kokosovo in pehtranovo potico. Posebnost slednje je, da je ‘samo slovenska’ potica, saj drugod potice tega okusa ne poznajo,« pravijo.

potice

Odprtje razstave »Gold Rush/a lucid daydream«

V Galeriji Velenje bodo 4. aprila 2024 otvorili samostojno razstavo fotografa Petra Giodanija. Njegova serija fotografij vodi skozi poetično iskanje občutka kot odziv na razumsko mrzlico človeške težnje po odgovorih. Peter je v preteklih letih sodeloval tudi z MM-om in poskrbel za nekaj izjemnih in nepozabnih naslovnic.

Medexov dogodek razbijal tabuje

Medex je z dogodkom Harmonija hormonov na Bledu razbijal tabuje o menopavzi ter združil in opolnomočil ženske. Z dogodkom so pri Medexu želeli nagovoriti ženske, ki se želijo naučiti, kako polno živeti tudi v obdobju (pred)menopavze, ko hormoni pogosto diktirajo kakovost našega življenja. S celodnevnimi delavnicami in predavanji z različnih področij so pokrili širok nabor tem – od ginekologije, hormonske joge, prehrane do umetnosti sprostitve ter partnerskih in družinskih odnosov.

Medexov dogodek

Podpisana čelada Petra Prevca na dražbi za Botrstvo

Podpisano čelado, s katero je Peter Prevc v Planici še zadnjič pristal na najvišji stopnički zmagovalnega odra in poletel v športni pokoj, skakalec namenja za dražbo v pomoč otrokom iz projekta Botrstvo. Ob tem je Peter Prevc dejal: »Močno upam, da se najde podpornik, ki bo to čelado vzel, sicer jo bom odkupil sam.«

čelada Petra Prevca

V Sparu ekskluzivno linija naravnih kozmetičnih izdelkov za osebno nego Alterra 

Spar Slovenija na svojih trgovskih policah predstavlja ekskluzivno linijo naravnih negovalnih izdelkov Alterra. Gre za izdelke nemške verige drogerij Rossmann, za katere pravijo, da združujejo kakovostne naravne sestavine in odlično ceno.  

 Alterra 

Futurističen videz nove kolekcije Crocs x NBA 

Crocs je v sodelovanju z NBA predstavil Echo natikač, ki je ovit v barve košarkarske žoge. Dizajn je še toliko bolj vpadljiv in prepoznaven zaradi NBA potiska in dveh Jibbitz priponk, košarkarskega koša in žoge. V njih smo opazili tudi Luko Dončića in Nikolo Jokića.

Crocs x NBA 

De'Longhi predstavil svojo najnovejšo inovacijo

Pri De'Longhi so predstavili svoj nov popolnoma avtomatski aparat za kavo Rivelia. Ta dviga doživetje pitja kave na najvišjo raven, saj združuje najnovejšo tehnologijo, nagrajen dizajn in brezčasno uporabniško izkušnjo. To je Rivelii prineslo tri nagrade IF Design Award, in sicer v kategoriji izdelka, uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika.

De'Longhi

Oddaja Vreme na TV Slovenija je zaživela v novi podobi

S svežo grafično podobo in novo barvno shemo bo oddaja Vreme vizualno privlačnejša, s številnimi novimi animacijami pa tudi vsebinsko bogatejša. Animacije, ki so del vsebinske nadgradnje bodo prikazovale številne vremenske pojave v soseščini, Sloveniji in svetu.

Vreme

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji