
Mlajši potrošniki zahtevajo več kot nizko ceno
Oglaševalci, spremenite strategijo. Ključna dejavnika vrednosti postajata kakovost in oblikovanje.

Kaja Kovič
Za blagovne znamke, oglaševalce in agencije, ki želijo nagovoriti mlajše generacije, je čas za preobrat v strategiji vrednosti. Ne zadostuje več, da je izdelek zgolj poceni, temveč mora biti predvsem premišljeno oblikovan, udoben in trajen.
Po zadnjih podatkih analitskega podjetja GlobalData se mlajši potrošniki (do 35 let) pri nakupih, še posebej v kategoriji izdelkov za dom, vedno manj osredotočajo na nizko ceno. Le 32 odstotkov jih kot ključno merilo navaja nizko ceno, medtem ko se pri starejših od 55 let ta delež povzpne na 46 odstotkov.
Mlajši kupci postavljajo v ospredje dejavnike, kot so kakovost izdelave, oblikovanje in udobje.
Vzpostavlja se nova paradigma, v ospredje stopa vrhunskost
Četrtina mladih med 18. in 34. letom kot ključno vrednost za denar navaja brezčasno oblikovanje, 19 odstotkov pa vrednoti tudi trendovski videz. Za primerjavo: v splošni populaciji ta deleža znašata manj kot 13 odstotkov. Zelo zanimivo dejstvo je tudi to, da so mlajši potrošniki bolj naklonjeni klasičnim slogom kot starejši, kar se zoperstavlja ideji, da mladi iščejo le vroče trende.
Pri GlobalData svetujejo, naj oglaševalci poudarjajo kakovost, trajnost in premišljeno oblikovanje, ne pa popustov, saj mlajši vidijo v predmetih drugačno simboliko kot starejši – všeč jim je ideja o posedovanju premijskih stvari.