roza lidl
Aktualno

Lidl Slovenija v rožnatih odtenkih

V Lidlu Slovenija so se ob letošnjem rožnatem oktobru že peto leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna in pripravili prav posebne »roza aktivnosti«.

Poleg tega, da so skupaj s podjetjem Žito v Lidlovo ponudbo v oktobru uvrstili Kruh roza oktober, so za slovenske uporabnice Instagrama pripravili zanimivo ozaveščevalno akcijo o pomembnosti rednega pregledovanja dojk, ki je nato svojo pot nadaljevala tudi na zunanjem oglaševanju.

KRUH ROZA OKTOBER

S podjetjem Žito, ki je tudi sicer dolgoletni partner Lidla Slovenija, so se letos roza zgodbe lotili neposredno na prodajnih policah. Oblikovali so Kruh roza oktober, ki je v oktobru na voljo samo v Lidlovih trgovinah. Od vsakega prodanega izdelka bodo skupaj z Žitom donirali 0,50 evra Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna za podporo programa ROZA. Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodili.

roza kruh

MISLI NASE MISLI ROZA. VSAK DAN, NE SAMO OKTOBRA.

Poleg Kruha roza oktober v Lidlu Slovenija ob rožnatem oktobru že tradicionalno o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje ter k rednemu samopregledovanju ozaveščajo tudi svoje sodelavke in sodelavce. Letos pod sloganom Misli nase, misli roza. Vsak dan, ne samo oktobra. Tako so vsi zaposleni tudi letos prejeli ozaveščevalne brošure, roza pentlje, ki jih lahko v tem mesecu nadenejo tudi na svojo uniformo, in tako izkažejo podporo roza oktobru, pa tudi magnetke, na katere lahko zapišejo, kaj v okviru skrbi za svoje dobro počutje obljubljajo sebi.

roza lidl2

 

NAVDIHUJOČE ZGODBE NA FACEBOOKU IN ROZA INSTAGRAM

Na Facebooku so se letos dotaknili zgodb štirih žensk, ki so prebolele raka. »Iskrene izpovedi članic Europa Donna Slovenija, Tanje Španić, Darje Rojec in Mojce Miklavčič, so nas opomnile na to, kako pomembno je, da sebe postaviš na prvo mesto. V videu z dr. med. Špelo Dolec pa smo preverili pomen pravilnih informacij, in se dotaknili nekaj mitov o raku dojk, ki krožijo v javnosti,« pravijo v Lidlu Slovenija. »V sodelovanju z znanimi slovenskimi oblikovalkami smo uporabnice Instagrama nagovorili s posebej za to akcijo oblikovanimi ilustriranimi predlogami na Instagram zgodbah. Z njimi smo jih spodbudili k zavezi k skrbi zase, k rednemu pregledovanju dojk, obenem pa so lahko povabile tudi svoje prijateljice, sorodnice in znanke, da storijo enako ter nam s tem same pomagale to pomembno sporočilo razširiti v medmrežje,« še dodajajo.

Kljub temu, da je ozaveščanju o pomembnosti pregledovanja dojk namenjen le mesec oktober,  so si zadali tudi cilj, da svoje sledilke na to opominjajo skozi vse leto. V ta namen so znane slovenske oblikovalke pripravile ozadja za telefon z ženstveno noto, ki si jih uporabnice shranijo na telefon kot mesečni opomnik za samopregledovanje.

roza ozadje lidl

Rožnate ilustracije slovenskih umetnic pa je v zadnjih oktobrskih dneh moč srečati tudi na sprehodu skozi Ljubljano, kjer so na oglasnih površinah TAM-TAM dobile svoj rožnati trenutek.

roza lidl

 

 

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji