k
Aktualno

»Kreakcija«: tehnično dovršeni, domiselni in kreativni študentski projekti

V okviru 3. izvedbe projekta »Kreakcija« je strokovna žirija slovenskih komunikatorjev izbrala tri najboljše komunikacijske akcije študentov. Po njihovih besedah jih je letos najbolj presenetila tehična izvedba projektov.

»Kreakcija« je družbeno odgovorna in kreativna akcija, ki jo organizirajo mariborska  Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (študijski program Medijske komunikacije), Policijska uprava Maribor in Slovensko društvo za odnose z javnostmi. Študenti so pripravili komunikacijske akcije, povezane s tematikami, kot so uporaba mobilnih telefonov med vožnjo, medvrstniško nasilje, alkohol in vožnja, večji interes mladih za delo v policiji ter zaščitni ukrepi pred vlomilci.

Članice komisije

Projekte študentov je ocenjevala strokovna komizija, v kateri so bile Alenka Vidic Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine o28, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi, kjer vodi sekcijo za družbeno odgovornost, mag. Vesna Stojanović, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje v Telekomu Slovenije, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi in vodja sekcije za interno komuniciranje v društvu, in izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za medijske komunikacije.

Kriteriji

Članice komisije so med drugim preverile vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene videoposnetke in grafične elemente. Pri tem so se še posebej osredotočile na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.

Za svoje delo tudi nagrajeni

V Slovenskem društvu za odnose z javnostmi bodo najboljše tudi letos nagradili z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, kjer bodo mladi imeli priložnost še bolje spoznati svet odnosov z javnostmi. Zmagovalni projekti pa bodo predvajani tudi mestnih avtobusih Marproma.

Zmagovalci

1.   mesto: Jan Hauptman, Martin Grosek in Tim Cof

2.   mesto: Žan Zafošnik in Jure Kodrič.

3.   mesto: Tamara Grabušnik, Tilen Drumlič Denac in Matej Vavče.

Tehnična dovršenost kot točka razlikovanja

Soavtorica projekta in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor Anita Kovačič Čelofiga je ob tem dejala: »Vsaka generacija študentov ima neko svojo značilnost, letošnja se je še posebej izkazala pri tehnični izvedbi projektov; navdušuje nas dejstvo, da so vsi projekti tehnično dovršeni, domiselni in kreativni.«

Predstojnica Inštituta za medijske komunikacije prof.  dr. Suzana Žilič Fišer se je ob tem zahvalila študentom, »da tako  predano  sodelujejo  pri različnih projektih, pri katerih si nabirajo praktična in teoretična znanja.«

ll

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji