katja grosman
Aktualno

Katja Grosman po novem pri Hermanu & partnerjih

Agenciji Herman & partnerji se kot vodja projektov na oddelku digilogna kreativnost pridružuje Katja Grosman.

Katja Grosman je svojo oglaševalsko pot pričela na agenciji Pristop, kjer si je največ izkušenj nabrala v vodenju oglaševalskih akcij v panogi izdelkov hitre potrošnje. Tako je več let skrbela za znamki Sola in Zala naročnika Pivovarna Laško Union. Poleg tega ima izkušnje tudi iz vodenja projektov za naročnike iz avtomobilske, zavarovalniške ter maloprodajne panoge. Sodelovala je tudi pri več nagrajenih projektih, nazadnje pa je delovala v ekipi za upravljanje potenciala v Big Bangu, kjer je vodila marketinške projekte.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji