beestro
Aktualno

Imago Ogilvy in Franck z novo franšizo – Beestrojem

Verjetno se danes že vsi zavedamo pomena čebel, blagovna znamka Franck pa se je povezala z agencijo Imago Ogilvy, da bi to še bolj poudarila.

Velik del poslovanja podjetja Franck predstavljajo čaji, za čaje pa potrebujejo rastline, ki jih oprašijo čebele. Zato so se odločili, da bodo sprejeli ukrepe, ki bodo koristili čebelam in s tem celotni naravi. »Čebele v mestu še posebej težko najdejo hrano, zato je bila naša želja ustvariti projekt, v katerem bi sodelovalo na tisoče ljudi, ki bi pomagali čebelam. Oblikovali smo novo gostinsko franšizo – Franck Beestro. V središču projekta je posoda za medovite rastline, ki jo lahko postavite na kateri koli balkon, teraso, okno ali vrt in tako v času cvetenja vsak dan gostite in nahranite na desetine čebel,« pravi Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvyja.

beestro1

Vsak, ki postane lastnik Beestroja, postane partner Francka in sklene tudi dogovor, s katerim potrjuje, da ima rad čebele in želi prispevati k njihovemu ohranjanju.

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

Naši avtorji