Big Bang okrepil ekipo za upravljanje potenciala
Big Bangovi ekipi oddelka za upravljanje potenciala se je s 1. majem 2021 kot vodja marketinga pridružila Andreja Grebenjak.
Andreja Grebenjak je komunikologinja, ki je svojo poklicno pot razvijala v telekomunikacijski panogi (v podjetjih A1 in Telekom Slovenije) kot produktni vodja za osrednje rezidenčne storitve ter nato kot vodja segmenta v marketingu, nazadnje pa je skrbela za strategijo digitalnega komuniciranja. Želja po spoznavanju novih panog, predvsem dinamične trgovinske industrije, jo je pripeljala do Big Banga, kjer jo po njenih besedah najbolj navdušujejo inovativen pristop k organizacijski strukturi in projekti, ki sledijo, še posebej prenovljeno prodajno mesto, ki bo veliko več kot le trgovina.
»Verjamem, da smo se v zadnjem letu ogromno naučili – predvsem, kako se hitro prilagoditi situaciji in kupcu ter kako zelo pomembni sta digitalna prisotnost in povezanost vseh točk stika z uporabnikom. Po drugi strani pa smo vsi tako zelo pogrešali sproščen sprehod skozi fizične trgovine, kjer lahko izdelke vidimo in občutimo ter se prepustimo izkušenemu svetovalcu, da nam pomaga pri izboru,« je povedala za MM in dodala, da bodo skupaj z ekipo stremeli k temu, da nas bo nova realnost spet navduševala.