digital adv
Vpogled

Uporabniki digitalnih medijev lani videli skoraj 40 odstotkov več oglasov kot leta 2022

V letu 2023 je iPROM s svojimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal skoraj 40 odstotkov več oglasov kot v letu pred tem, največ iz trgovinske panoge.

Kot poročajo, je panoga trgovine zabeležila več kot 23-odstotni delež, medtem ko je panoga avtomobilizma s približno 15-odstotnim deležem zasedla drugo mesto. Panoga financ se je z dobrim 14-odstotnim deležem v skupnem številu prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto.

delez

Najbolj se je povečal delež v telekomunikacijski panogi, najbolj zmanjšal pa v turizmu

Panoga zabave in prostega časa je v letu 2023 predstavljala 9,64 odstotka vseh prikazanih oglasov, v primerjavi z letom prej pa je zabeležila rahel upad (2,3 odstotka).

Telekomunikacijska panoga je lani kljub manjšemu deležu po številu prikazanih oglasov (4,52 odstotka) v primerjavi z letom prej zabeležila povečanje deleža prikazov za kar 108 odstotkov.

Panoga turizma je dosegla 2,65-odstotni delež prikazov oglasov in v primerjavi z letom 2022 zabeležila največje zmanjšanje deleža, in sicer za kar 54,7 odstotka. Panoga zdravja pa z okoli dvoodstotnim deležem prikazov ni zabeležila pomembnejših sprememb.

»Podatki, ki smo jih zbrali o prikazanih oglasih v letu 2023, odražajo kontinuirano rast števila prikazov oglasov v uredniških spletnih medijih,« izpostavlja Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa. »Ta trend potrjuje nenehno rast digitalnega oglaševanja, ki ga v iPROM-u spremljamo z analizo prikazov že od leta 2005. V preteklem letu smo slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazali za kar 38,9 odstotka več oglasnih sporočil kot predlani, ko je digitalno oglaševanje v času pandemije covida-19 doseglo svoj prelomni vrhunec.«

Največ zanimanja je za spletne uredniške medije

Analiza rezultatov kaže, da so na začetku leta 2023 uporabniki spletnih medijev najpogosteje pregledovali vsebine v spletnih uredniških medijih, ki jih uvrščamo v kategorije osebnih financ, nepremičnin, potovanj ter hobijev in interesov.

Po zanimanju za splošne novice in poslovne vsebine v uredniških spletnih medijih je lani izstopal avgust, ko se je zanimanje za medijske vsebine povečalo predvsem zaradi izrednih dogodkov in posledic poplav. Podobno se je konec leta povečalo zanimanje za vsebine, povezane z zdravjem, med vsebinskimi kategorijami pa izstopa tudi avtomobilizem, ki je med oktobrom in decembrom 2023 zabeležil nadpovprečno zanimanje oziroma branost.

analiza

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji