telefon
Vpogled

Trendi spletnega nakupovanja, ki so zaznamovali leto 2023

Platforma za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si razkriva premike v potrošniških trendih. Pravijo, da pregled povpraševanja po različnih kategorijah izdelkov odraža tehnološki napredek in spreminjajoče se življenjske prioritete.

»Slovenski potrošniki so v letu 2023 cenili predvsem inovacije v mobilni tehnologiji, prevozna sredstva z ekološko in trajnostno noto ter skrb za kakovost bivanja,« še ugotavljajo na Ceneje.si ob začetku novega leta.

Najbolj iskan izdelek leta 2023 je Samsungov telefon

V ospredju interesa potrošnikov je tako kot pretekla leta ostala kategorija mobilnih telefonov, ki je zabeležila kar 40-odstotno rast. »Pametni telefoni so nedvomno postali nepogrešljiv del našega vsakdana, prav tako pa se nadaljuje boj za pozornost kupcev med giganti kot sta Samsung in Apple. Ravno pametni telefon Samsung Galaxy A53 5G je izdelek, po katerem so Slovenci v lanskem letu najpogosteje povpraševali,« navajajo pri Ceneje.si.

Nekatere tehnološke kategorije, kot so pametne ure in prenosni računalniki, so sicer doživele rahel upad v primerjavi z letom 2022, kar morda nakazuje trenutno nasičenost trga in premik v potrošniških interesih. Prav nasprotno pa so opazili porast v povpraševanju po kosilnicah, ki je z 62-odstotno rastjo kazal na povečano zanimanje Slovencev za vrtnarjenje in urejanje okolice doma.

Leto 2023 je prineslo tudi velike skoke v povpraševanju po izdelkih, kot so električni skuterji in okna. Električni skuterji so tako s kar 368-odstotno rastjo postali simbol naraščajočega zanimanja za alternativne, ekološke in hkrati učinkovite načine prevoza. 

Podobno velja tudi za kategorijo oken, kjer so Slovenci s 358-odstotno rastjo povpraševanja pokazali, da sta gradnja in obnova doma očitno na vrhu njihovega seznama prioritet. Med drugimi izstopajočimi kategorijami so v letu 2023 opazili tudi bistveno večje zanimanje za plezalne čevlje in plezalnike (228 %), steperje (221 %) ter naprave za ugodno bivalno klimo (198 %).

ceneje

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji