telefon
Vpogled

Trendi spletnega nakupovanja, ki so zaznamovali leto 2023

Platforma za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si razkriva premike v potrošniških trendih. Pravijo, da pregled povpraševanja po različnih kategorijah izdelkov odraža tehnološki napredek in spreminjajoče se življenjske prioritete.

»Slovenski potrošniki so v letu 2023 cenili predvsem inovacije v mobilni tehnologiji, prevozna sredstva z ekološko in trajnostno noto ter skrb za kakovost bivanja,« še ugotavljajo na Ceneje.si ob začetku novega leta.

Najbolj iskan izdelek leta 2023 je Samsungov telefon

V ospredju interesa potrošnikov je tako kot pretekla leta ostala kategorija mobilnih telefonov, ki je zabeležila kar 40-odstotno rast. »Pametni telefoni so nedvomno postali nepogrešljiv del našega vsakdana, prav tako pa se nadaljuje boj za pozornost kupcev med giganti kot sta Samsung in Apple. Ravno pametni telefon Samsung Galaxy A53 5G je izdelek, po katerem so Slovenci v lanskem letu najpogosteje povpraševali,« navajajo pri Ceneje.si.

Nekatere tehnološke kategorije, kot so pametne ure in prenosni računalniki, so sicer doživele rahel upad v primerjavi z letom 2022, kar morda nakazuje trenutno nasičenost trga in premik v potrošniških interesih. Prav nasprotno pa so opazili porast v povpraševanju po kosilnicah, ki je z 62-odstotno rastjo kazal na povečano zanimanje Slovencev za vrtnarjenje in urejanje okolice doma.

Leto 2023 je prineslo tudi velike skoke v povpraševanju po izdelkih, kot so električni skuterji in okna. Električni skuterji so tako s kar 368-odstotno rastjo postali simbol naraščajočega zanimanja za alternativne, ekološke in hkrati učinkovite načine prevoza. 

Podobno velja tudi za kategorijo oken, kjer so Slovenci s 358-odstotno rastjo povpraševanja pokazali, da sta gradnja in obnova doma očitno na vrhu njihovega seznama prioritet. Med drugimi izstopajočimi kategorijami so v letu 2023 opazili tudi bistveno večje zanimanje za plezalne čevlje in plezalnike (228 %), steperje (221 %) ter naprave za ugodno bivalno klimo (198 %).

ceneje

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji