val 202
Vpogled

Priljubljenost Vala 202 narašča

Marca 2023 je Val 202 dosegel največji povprečni dnevni doseg v zadnjih 22 letih, na tedenski ravni pa je dosegel skoraj pol milijona različnih poslušalcev.

Najbolj poslušan program Radia Slovenija in hkrati tudi najbolj poslušan radijski program v Sloveniji je Val 202, ki je v zadnjem letu pridobil največ novih poslušalcev. Po najnovejših podatkih raziskave Mediana RM* ga dnevno posluša kar 16,1 odstotkov oz. 282.000 različnih poslušalcev od 15. do 85. leta starosti, kar je najvišji povprečni dnevni doseg, ki ga je Val 202 ali kateri koli drugi slovenski radijski program dosegel v zadnjih 22 letih. Marca je Val 202 na tedenski ravni dosegel kar 457.000 različnih poslušalcev, kar je največ izmed vseh radijskih postaj v zadnjih vsaj petih letih (od januarja 2018 naprej).

val202

Najvišjo poslušanost Val 202 doseže ob 7. uri, ko je na sporedu Druga jutranja kronika, ki jo na Valu 202 po najnovejših podatkih raziskave Mediana RM v povprečju posluša 5,9 odstotkov oz. 104.000 različnih poslušalcev. Odlično poslušanost doseže tudi v terminu oddaje Dogodki in odmevi, ko Val 202 v povprečju posluša kar 4,8 odstotkov oz. 83.000 poslušalcev.

*Vir: RTV Slovenija iz raziskave Mediana RM (marec 2023), velikost vzorca 4800 posameznikov, starost 15−85 let.

O Valu 202 smo pred časom pisali tudi v naši rubriki Zgodba o znaMMki.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji