newsletter
Vpogled

MMini anketa: Brez e-poštnega marketinga ne gre

Tokratno anketo na Instagramu smo posvetili platformam za e-poštni marketing.

Zanimalo nas je, katerega ponudnika za pošiljanje množičnih e-sporočil uporabljate. Polovica vas uporablja Mailchimp, 38 odstotkov vas je izbralo odgovor drugo (npr. Klaviyo ali Brevo), po šest odstotkov pa se vas je odločilo za slovenska ponudnika – ePrvak in SqualoMail. Predstavnike obeh domačih ponudnikov smo povprašali, kaj je njihova konkurenčna prednost oz. zakaj bi se nekdo odločil za uporabo njihove platforme in ne na primer globalno uveljavljenega Mailchimpa.

Simon Meglič, direktor skupine ePrvak, pravi, da že 13 let razvijajo dva sistema na področju e-poštnega marketinga – to sta Elektronskaposta.si in ESMA (ePrvak Sales & Marketing Automation). Med ključnimi prednostmi je izpostavil, da je sistem uporabnikom na voljo v slovenskem, angleškem in hrvaškem jeziku, uporabnikom pa je na voljo tudi brezplačna strokovna podpora v teh jezikih. Hkrati vam svetujejo, kako izvajati uspešen e-poštni marketing in marketinško avtomatizacijo, pripravijo šolanje na začetku uporabe ter na željo stranke razvijejo nove funkcionalnosti po meri. Strankam so na voljo tudi predlogi in gradniki e-pošte, ki so v skladu z njihovo celostno grafično podobo, v urejevalniku pa so jim na voljo tudi brezplačne stock fotografije.

Pogovarjali smo se tudi z Maticem Stocco iz oddelka za pomoč in podporo strankam v SqualoMail, ki pravi, da je prednosti v primerjavi z drugimi ponudniki precej, sploh upoštevajoč spremembe, ki se odvijajo na področju elektronske pošte. Med drugim imajo dokazano najvišjo dostavljivost v mapo Inbox na tržišču, omogočajo večkanalni marketing, tracking Applovih uporabnikov, omogočajo integracijo z več e-commerce, CRM in ERP platformami, nudijo brezplačno tehnično podporo, njihove storitve pa so na voljo v treh jezikih (slovenščina, italijanščina in angleščina). »Poleg tega je platforma SqualoMail intuitivna za uporabo, kar pomeni, da se v njej znajdejo tako začetniki kot izkušeni marketingarji« je med drugim povedal za MM.

Pa drugi odgovori?

Na vprašanje, kdaj novičniki postanejo vsiljivi oz. kdaj je število mailov od enega pošiljatelja postane že vsiljivo, je večina (62 odstotkov) odgovorila, da je enkrat tedensko ravno prav, 12 odstotkov pa, da je dvakrat tedensko še sprejemljivo. 7 odstotkov vas meni, da je trikrat tedensko že preveč, 19 odstotkov pa, da je preveč vse, kar je več kot trikrat tedensko.

Vprašali smo vas tudi, na koliko novičnikov ste naročeni. 49 odstotkov vas prejema od enega do pet, 17 odstotkov od pet do deset, 34 odstotkov pa več kot deset novičnikov.

Večina (59 odstotkov) vas prejema novičnike na temo marketinga, 30 odstotkov novice od spletnih trgovcev, 8 odstotkov vas prejema življenjskostilne novičnike, 3 odstotki pa ste izbrali odgovor drugo.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji