eurosong
Vpogled

MM-ova mini anketa: V pričakovanju Evrovizije

Te dni se je veliko govorilo o pesmi, ki bo Hrvaško zastopala na tekmovanju za pesem Evrovizije. Temu glasbenemu dogodku smo se posvetili tudi v MM-ovi mini anketi.

Zdi se, da ste nad Evrovizijo kar navdušeni, saj vas je 41 odstotkov odgovorilo, da jo redno spremljate. 39 odstotkov vas jo spremlja občasno, 20 odstotkov pa vas ta dogodek ne zanima.*  

Zanimalo nas je tudi, kaj menite o »sporni« pesmi skupine Let 3, ki bo letos zastopala naše južne sosede. Po mnenju slabe polovice anketirancev (43 odstotkov) je pesem grozna, 26 odstotkov vas pravi, da je v redu, če razumeš skrito sporočilo v njej, 31 odstotkov pa vas je odgovorilo, da je pesem super.**

Pa Slovenci? Joker Out in pesem Carpe diem so navdušili 40 odstotkov sodelujočih v anketi, ki pravite, da imamo tokrat dobre možnosti za zmago. Polovica vas pravi, da je pesem »nekaj srednjega«, desetim odstotkom pa ni všeč.***

Na koncu smo vas vprašali še, ali se vam zdi takšen izbor tudi priložnost, da države, ki sodelujejo, opozorijo nase in poskrbijo za dodatno promocijo. 54 odstotkov vas meni, da to drži le v teoriji, v praksi pa bolj redko, 38 odstotkov vas je kliknilo na odgovor »seveda«, 8 odstotkov pa na odgovor »ne«.****

*103 sodelujoči

**91 sodelujočih

***131 sodelujočih

****100 sodelujočih

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji