šoping
Vpogled

MM-ova mini anketa: V nakupovalni center v »šoping« ali na kavo?

Nakupovalna središča že dolgo niso več kraj, kamor bi šli le po nakupih, saj s posebnimi dogodki skrbijo tudi za to, da postajajo kraji za druženje in preživljanje prostega časa.

Zanimalo nas je, kaj o tem menite MM-ovi sledilci na Instagramu. 53 odstotkov vas je odgovorilo, da vam to ni všeč in da greste v nakupovalno središče samo po nakupih. 33 odstotkov vas pravi, da je to super, 14 odstotkov pa vas o tem nima izoblikovanega mnenja.*

Na vprašanje, ali se kdaj s kom dobite na kavi v nakupovalnem centru, poleg klepeta pa prej ali pozneje opravite še kakšen nakup, vas je največ (41 odstotkov) odgovorilo, da tega ne počnete. 34 odstotkov vas je dejalo, da to počnete pogosto, 25 odstotkov pa vas je izbralo odgovor včasih.**

Naslednje vprašanje se je glasilo, ali kdaj obiščete nakupovalno središče z drugim namenom, kot je nakupovanje (da na primer obiščete otroško igralnico ali si ogledate kino predstavo). 54 odstotkov vas tega nikoli ne počne, 31 odstotkov včasih, 15 odstotkov pa pogosto.***

Na koncu smo vas vprašali še, kakšna »dodatna ponudba« vas najbolj pritegne. Več kot polovica (54 odstotkov) vas ima najraje dneve oziroma festivale popustov in ugodnosti, 15 odstotkov koncerte, 12 odstotkov prireditve za otroke, 19 odstotkov pa vas je izbralo odgovor drugo.****

*70 sodelujočih

**76 sodelujočih

***94 sodelujočih

****67 sodelujočih

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji