zz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: UDELEŽBA NA KONFERENCAH

Ta teden je v znamenju dveh regijsko odmevnih konferenc – inOrbita in Dnevov komunikacije. Kmalu sledijo Diggit, SKOJ, SMK, SOF in druge, zato se je okoli marketinško-komunikacijskih dogodkov vrtela tudi tokratna anketa.

Na Instagramu smo vas tokrat vprašali, ali se udeležujete marketinško-komunikacijskih konferenc in dogodkov.

47 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 9 odstotkov sodelujočih se tovrstnih dogodkov ne udeležuje, 45 odstotkov pa se jih občasno udeleži. 

Zanimalo nas je tudi, koliko dogodkov letno se udeležite. Kar 60 odstotkov se udeleži enega ali dveh, 27 odstotkov med dva do štiri,12 odstotkov pa vas je takih, ki se na leto udeležite več kot pet dogodkov.

Velika večina (kar 85 odstotkov) se najraje udeležuje marketinških dogodkov, 10 odstotkov dogodkov o komuniciranju in 4 odstotke tehnoloških dogodkov. 

Zanimalo nas je še, kaj vam je pri tovrstnih dogodkih najljubše. Več kot polovica (51 odstotkov) vas ima najraje dobre predavatelje, pri 34 odstotkih sta na prvem mestu mreženje in dobra družba,13 odstotkom je ljuba sprememba rutine oziroma lokacije, 2 odstotkoma pa je pri konferencah in dogodkih najljubše kaj drugega.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji