zz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: UDELEŽBA NA KONFERENCAH

Ta teden je v znamenju dveh regijsko odmevnih konferenc – inOrbita in Dnevov komunikacije. Kmalu sledijo Diggit, SKOJ, SMK, SOF in druge, zato se je okoli marketinško-komunikacijskih dogodkov vrtela tudi tokratna anketa.

Na Instagramu smo vas tokrat vprašali, ali se udeležujete marketinško-komunikacijskih konferenc in dogodkov.

47 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 9 odstotkov sodelujočih se tovrstnih dogodkov ne udeležuje, 45 odstotkov pa se jih občasno udeleži. 

Zanimalo nas je tudi, koliko dogodkov letno se udeležite. Kar 60 odstotkov se udeleži enega ali dveh, 27 odstotkov med dva do štiri,12 odstotkov pa vas je takih, ki se na leto udeležite več kot pet dogodkov.

Velika večina (kar 85 odstotkov) se najraje udeležuje marketinških dogodkov, 10 odstotkov dogodkov o komuniciranju in 4 odstotke tehnoloških dogodkov. 

Zanimalo nas je še, kaj vam je pri tovrstnih dogodkih najljubše. Več kot polovica (51 odstotkov) vas ima najraje dobre predavatelje, pri 34 odstotkih sta na prvem mestu mreženje in dobra družba,13 odstotkom je ljuba sprememba rutine oziroma lokacije, 2 odstotkoma pa je pri konferencah in dogodkih najljubše kaj drugega.

Intervju

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

z
07. 06. 2025

John Thornton, britanski tekstopisec in upravljavec družbenih omrežij, je znan po svojih…

Moje sanje so delati za podjetje, ki proizvaja stranišča, in ljudi spodbuditi, da mi pošljejo slike svojega blata, da napišem recenzijo.

Naši avtorji