zz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: UDELEŽBA NA KONFERENCAH

Ta teden je v znamenju dveh regijsko odmevnih konferenc – inOrbita in Dnevov komunikacije. Kmalu sledijo Diggit, SKOJ, SMK, SOF in druge, zato se je okoli marketinško-komunikacijskih dogodkov vrtela tudi tokratna anketa.

Na Instagramu smo vas tokrat vprašali, ali se udeležujete marketinško-komunikacijskih konferenc in dogodkov.

47 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 9 odstotkov sodelujočih se tovrstnih dogodkov ne udeležuje, 45 odstotkov pa se jih občasno udeleži. 

Zanimalo nas je tudi, koliko dogodkov letno se udeležite. Kar 60 odstotkov se udeleži enega ali dveh, 27 odstotkov med dva do štiri,12 odstotkov pa vas je takih, ki se na leto udeležite več kot pet dogodkov.

Velika večina (kar 85 odstotkov) se najraje udeležuje marketinških dogodkov, 10 odstotkov dogodkov o komuniciranju in 4 odstotke tehnoloških dogodkov. 

Zanimalo nas je še, kaj vam je pri tovrstnih dogodkih najljubše. Več kot polovica (51 odstotkov) vas ima najraje dobre predavatelje, pri 34 odstotkih sta na prvem mestu mreženje in dobra družba,13 odstotkom je ljuba sprememba rutine oziroma lokacije, 2 odstotkoma pa je pri konferencah in dogodkih najljubše kaj drugega.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji