zz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: UDELEŽBA NA KONFERENCAH

Ta teden je v znamenju dveh regijsko odmevnih konferenc – inOrbita in Dnevov komunikacije. Kmalu sledijo Diggit, SKOJ, SMK, SOF in druge, zato se je okoli marketinško-komunikacijskih dogodkov vrtela tudi tokratna anketa.

Na Instagramu smo vas tokrat vprašali, ali se udeležujete marketinško-komunikacijskih konferenc in dogodkov.

47 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 9 odstotkov sodelujočih se tovrstnih dogodkov ne udeležuje, 45 odstotkov pa se jih občasno udeleži. 

Zanimalo nas je tudi, koliko dogodkov letno se udeležite. Kar 60 odstotkov se udeleži enega ali dveh, 27 odstotkov med dva do štiri,12 odstotkov pa vas je takih, ki se na leto udeležite več kot pet dogodkov.

Velika večina (kar 85 odstotkov) se najraje udeležuje marketinških dogodkov, 10 odstotkov dogodkov o komuniciranju in 4 odstotke tehnoloških dogodkov. 

Zanimalo nas je še, kaj vam je pri tovrstnih dogodkih najljubše. Več kot polovica (51 odstotkov) vas ima najraje dobre predavatelje, pri 34 odstotkih sta na prvem mestu mreženje in dobra družba,13 odstotkom je ljuba sprememba rutine oziroma lokacije, 2 odstotkoma pa je pri konferencah in dogodkih najljubše kaj drugega.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji