cannes2
Vpogled

MM-ova mini anketa: Teden v znamenju Kanskih levov

Festivalska sezona je v polnem zamahu – prejšnji teden smo uživali na SOF-u, ta teden pa je del MM-ove ekipe v Cannesu. Kanskim levom, ki letos slavijo že 70 let, smo posvetili tudi tokratno anketo na Instagramu.

Zanimalo nas je, ali MM-ovi sledilci na Instagramu spremljate dogajanje v Cannesu. Velika večina (73 odstotkov) vas je odgovorila, da vas tamkajšnje dogajanje zanima, saj je pomembno za stroko. 27 odstotkov vas je izbralo odgovor nekaj srednjega, prav nihče pa ni rekel, da vas ne zanima.*

Na vprašanje, ali v času festivala redno spremljate dogajanje, vas je 39 odstotkov povedalo, da ga, a ne prav vneto, 35 odstotkov vas spremlja, 26 odstotkov pa ne.**

Do nagrajenih del imate mešane občutke. 56 odstotkov vas občasno pogleda, kdo je dobil nagrado, 22 odstotkov vas nagrajene kampanje redno spremlja, saj menite, da se lahko iz njih marsičesa naučite, 22 odstotkov pa vas pravi, da vas nagrajenci ne zanimajo.***

Na koncu smo vas vprašali še, ali ste že kdaj bili na festivalu Cannes Lions. Največ, kar 75 odstotkov, vas je odgovorilo nikalno, a pravite, da si v Cannes želite. 11 odstotkov vas je bilo tam enkrat, 6 odstotkov večkrat, 8 odstotkov pa nikoli in vas to tudi ne zanima.****

*26 sodelujočih

**31 sodelujočih

***27 sodelujočih

****36 sodelujočih

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji