kolosej
Vpogled

MM-ova mini anketa: Slovo od Koloseja

V torek nas je presenetila novica, da ljubljanski Kolosej (začasno) zapira svoja vrata. Na njegovem mestu naj bi se decembra odprla Odiseja.

Kolosej je bil aktiven 22 let in v MM-ovi anketi na Instagramu smo vas vprašali, ali ste vedeli, da se zapira ali pa vas je zaprtje presenetilo. Več kot polovica (57 odstotkov) vas tega ni vedela.*

Na vprašanje, ali ste Kolosej pogosto obiskovali, vas je 61 odstotkov dejalo, da ste hodili tja občasno, 27 odstotkov sploh ne, 12 odstotkov pa redno.**

Poleg manjših kinematografov si Ljubljančani filme lahko ogledamo še v dvoranah Cineplexxa. Vprašali smo vas, ali je to po vašem mnenju dovolj ali pa potrebujemo več takšnih centrov. 84 odstotkov vas meni, da je eden povsem dovolj, 16 odstotkov pa, da jih potrebujemo več.***

Na koncu nas je zanimalo še, kje najraje gledate filme. Večina (61 odstotkov) vas je izbrala Netflix, 20 odstotkov vas najraje obišče kino, pet odstotkov je ljubiteljev Voya, 14 odstotkov pa vas je izbralo možnost drugo.****

*106 sodelujočih

**133 sodelujočih

***132 sodelujočih

****147 sodelujočih

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji