kolosej
Vpogled

MM-ova mini anketa: Slovo od Koloseja

V torek nas je presenetila novica, da ljubljanski Kolosej (začasno) zapira svoja vrata. Na njegovem mestu naj bi se decembra odprla Odiseja.

Kolosej je bil aktiven 22 let in v MM-ovi anketi na Instagramu smo vas vprašali, ali ste vedeli, da se zapira ali pa vas je zaprtje presenetilo. Več kot polovica (57 odstotkov) vas tega ni vedela.*

Na vprašanje, ali ste Kolosej pogosto obiskovali, vas je 61 odstotkov dejalo, da ste hodili tja občasno, 27 odstotkov sploh ne, 12 odstotkov pa redno.**

Poleg manjših kinematografov si Ljubljančani filme lahko ogledamo še v dvoranah Cineplexxa. Vprašali smo vas, ali je to po vašem mnenju dovolj ali pa potrebujemo več takšnih centrov. 84 odstotkov vas meni, da je eden povsem dovolj, 16 odstotkov pa, da jih potrebujemo več.***

Na koncu nas je zanimalo še, kje najraje gledate filme. Večina (61 odstotkov) vas je izbrala Netflix, 20 odstotkov vas najraje obišče kino, pet odstotkov je ljubiteljev Voya, 14 odstotkov pa vas je izbralo možnost drugo.****

*106 sodelujočih

**133 sodelujočih

***132 sodelujočih

****147 sodelujočih

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji