ank
Vpogled

MM-ova mini anketa: Pri prazničnih oglasih zmagujejo britanski trgovci

Tokrat smo vas v mini anketi na Instagramu spraševali o prazničnih oglasih.

Po ugotovitvah raziskave podjetja Bynder so bila letos pričakovanja potrošnikov glede prazničnih oglasov na najvišji ravni v zadnjih treh letih. V raziskavi, ki temelji na analizi iskanj na Googlu, so ugotovili, da je leta 2023 na iskalniku Google prišlo do 6-odstotnega povečanja iskanj »božični oglas« v primerjavi z lanskim letom. Predvidevajo, da bo ta ključna besedna zveza letos zapisana v iskalnik za 20 odstotkov pogosteje kot lani, a vseeno znatno manj kot leta 2016, ko je bil sredi novembra iskani izraz zapisan trikrat pogosteje kot letos.

Kako ste glasovali?

V anketi nas je zanimalo, ali spremljate praznične oglase. Večina (61 odstotkov) vas je odgovorila, da jih, a ne prav redno. 23 odstotkov vas pravi, da jih spremljate in menite, da so vsako leto boljši, 16 odstotkov pa vas pravi, da vam niso všeč.

Med tujimi oglasi, ki so vam najbolj všeč in se jih vsako leto najbolj veselite, so britanski trgovci, ki se vedno zelo potrudijo – tako vas meni 46 odstotkov sodelujočih. Blagovnicam John Lewis, Tesco, M&S in drugim sledi Coca-Cola s svojim Božičkom (38 odstotkov), Aldi s korenčkom Kevinom pa vam ni tako zelo všeč (zanj ste glasovali le štirje odstotki). 12 odstotkov vas je izbralo odgovor drugo.

Na koncu nas je zanimalo še, katere slovenske praznične oglase ste opazili letos. Med najpogosteje omenjenimi so se znašli trgovci Jager, Spar in Lidl, poleg tega pa še A1 Slovenija in Radenska.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji