anketa
Vpogled

MM-ova mini anketa: Planica buri duhove

V naših mini anketah se običajno posvetimo trenutno aktualnim dogodkom. Tokrat je bilo to 43. FIS svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju, ki trenutno poteka v Planici.

Zanimalo nas je, ali spremljate dogajanje v Planici, in 51 odstotkov vas je odgovorilo, da ne, ker vas ne zanima. 34 odstotkov vas Planico spremlja preko televizijskih prenosov, 15 odstotkov pa tudi v živo.*

Žal dogodek bolj kot pogovori o uspehih naših športnikov spremljajo debate o visokih cenah vstopnic in ponudbe na lokaciji. Vprašali smo vas, ali se strinjate s pritožbami, da so cene previsoke, in kar 83 odstotkov se z njimi strinja. Kot pravite, bi moral biti takšen dogodek bolj dostopen. 17 odstotkov vas pravi, da se vam cene zdijo sprejemljive.**

Na vprašanje, ali bi Planico obiskali, če bi bile cene nižje, vas je 38 odstotkov odgovorilo, da bi. 37 odstotkov vas pravi, da to ne bi vplivalo na vašo odločitev o obisku, ker vas nordijske discipline ne zanimajo, 25 odstotkov pa vas trdi, da cena ne vpliva na vašo odločitev.***

Svetovno prvenstvo v Planici velja za največji športni dogodek v zgodovini, zato smo vas vprašali tudi, ali se vam zdi, da smo ga dobro izkoristili za promocijo Slovenije. Odgovori: 57 odstotkov vas je odgovorilo negativno, 19 odstotkov pozitivno, 24 odstotkov pa vas je izbralo odgovor nekaj srednjega.****

 

*80 sodelujočih

**110 sodelujočih

***109 sodelujočih

****115 sodelujočih

 

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji