ank
Vpogled

MM-ova mini anketa: Novoletne zaobljube? Ne, hvala.

Pošteno smo že zakorakali v januar in v tokratni anketi na Instagramu nas je zanimal vaš odnos do novoletnih zaobljub.

Vprašali smo vas, ali običajno sklenete kakšno novoletno zaobljubo in le 4 odstotki med vami jih sklepate vsako leto. Polovica vas novoletne zaobljube sklene občasno, kar 46 odstotkov pa nikoli.

Zanimalo nas je tudi, kakšne zaobljube ponavadi sklenete. Večina (44 odstotkov) vas je odgovorila, da so to zaobljube, namenjene osebni rasti. 28 odstotkov med vami se trudi za bolj zdrav življenjski slog, 17 odstotkov si vas želi pozitivnih sprememb na področju kariere, 11 odstotkov pa vas je izbralo odgovor drugo.

Na vprašanje, kako dolgo se običajno držite svojih zaobljub, vas je 33 odstotkov odgovorilo, da nekaj tednov, prav tako 33 odstotkov pa kar vse leto. 17 odstotkov je kliknilo na odgovor nekaj dni, še 17 odstotkov pa na odgovor nekaj mesecev.

Na koncu nas je zanimalo še, ali bi nam zaupali kakšno svojo novoletno zaobljubo. Dobili smo le enega »junaka«, ki jo je delil z nami, sklenil pa je, da bo v novem letu bolj zmeren pri pitju alkohola.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji