ooo
Vpogled

MM-ova mini anketa: Ne moti ... sem na dopustu!

Anketo na Instagramu smo ta teden posvetili avtomatskim odzivnikom, ki sporočajo, da prejemnika e-pošte ni v pisarni, ampak uživa na lepšem. Opazili smo namreč, da smo na večino novinarskih vprašanj, ki smo jih poslali, prejeli odgovor: out of office.

Zanimalo nas je, ali ste tudi vi opazili podoben »pojav« in večina (63 odstotkov) se vas strinja, da so očitno res že »vsi« na dopustu. 32 odstotkov vas pravi, da tudi vi zelo pogosto dobite odzivnik OOO, 5 odstotkov pa vas tega ni opazilo.*

Na vprašanje, ali tudi sami vklopite avtomatski odzivnik, ko se odpravite na dopust, vas je 72 odstotkov povedalo, da ga vedno, 13 odstotkov vas to stori, ko greste nekam za dlje časa, 15 odstotkov pa vas pravi, da tega sploh ne naredite.**

Med odzivniki se včasih najde kakšen prav zabaven, zato nas je zanimalo, za kakšen zapis se običajno odločite. 72 odstotkov vas izbere uraden oz. bolj klasičen zapis, 14 odstotkov se vas odloči za bolj zabavnega oz. izstopajočega, 14 odstotkov pa vas pravi, da se odločate različno oz. po občutku.***

Na koncu smo vas vprašali še, ali kljub temu, da ste na dopustu, preverjate službeno e-pošto in nanjo odgovarjate. 24 odstotkov vas preverja in tudi odgovarja, 43 odstotkov vas službeni inbox samo pogleda, a na pošto ne odgovarja, 33 odstotkov pa vas v času dopusta 'pozabi' na službo in službeno e-pošto.****

Z nami ste delili tudi nekaj zanimivih avtomatskih odzivnikov, še več pa jih najdete v jutri v članku na naši spletni strani. Na primer:

  • I'm OOO. If anything urgent, call 911. (Nisem v pisarni. V nujnih primerih pokličite 911.)
  • Sorry, Mario! Your princess is in another castle. I will read and respond to this e-mail after xxx. (Oprosti, Mario, tvoja princeska je v drugem gradu. Tvojo pošto bom prebrala in se nanjo odzvala po xxx.)
  • YT video Terminatorja, zraven pa napis I'll be back (Vrnil se bom) in datum vrnitve z dopusta.

 

*62 sodelujočih

**93 sodelujočih

***81 sodelujočih

****101 sodelujočih

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji