anketa trgovci
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kam po nakupih?

Našo tokratno mini anketo smo posvetili trgovcem. Očitno se vam je tema zdela zanimiva, saj vas v anketi še nikoli ni sodelovalo toliko kot tokrat.

Zanimalo nas je, v kateri trgovini najpogosteje kupujete. Enakovredno sta si največ glasov (33 odstotkov) razdelila HOFER in Spar. 25 odstotkov vas je izbralo Lidl, 9 odstotkov pa Mercator. Med možnostjo drugih odgovorov ste izbrali še Tuš in E.Leclerc.*

Na vprašanje, kaj je za vas najpogostejši vzrok, da se odločite za nakup v določeni trgovini, vas je največ (kar 72 odstotkov) povedalo, da kupujete v trgovini, ki vam ustreza po lokaciji. Prepričajo vas tudi dobre trgovske znamke (25 odstotkov), dva odstotka vas najraje kupuje v trgovini, ki ima dobre oglase, en odstotek pa v trgovini, ki sponzorira slovenske športnike.**

Oglasi trgovcev so sicer pogosto zanimivi, a očitno niso tisto, kar vas prepriča k nakupu oz. obisku trgovine. Da vas oglasi prepričajo k nakupovanju, vas je namreč dejalo le 8 odstotkov. 56 odstotkov vas pravi, da oglasi ne vplivajo na vaše odločitve, 36 odstotkov pa pravi, da vas prepričajo občasno.***

Na koncu smo vas vprašali še, oglasi katerega trgovca so vam najbolj všeč. Največ glasov je prejel HOFER, za njim pa Lidl. Eden od vas je izpostavil tudi oglase za italijanska trgovca COOP in Conad.

*171 sodelujočih

**169 sodelujočih

***178 sodelujočih

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji