mm
Vpogled

MM-ova mini anketa: Je Barbie film leta 2023?

Zdi se, da se o filmu Barbie govori prav povsod. Ker so se z njim povezale številne svetovne blagovne znamke, umetniki in organizacije, je okoli prihajajočega filma nastala prava barbiemanija.

Blagovni znamki Barbie, ki letos slavi že 64 let, smo posvetili tudi tokratno anketo na Instagramu.

Zanimalo nas je, ali MM-ovi sledilci na Instagramu obožujejo barbiemanijo ali ji nasprotujejo. Velika večina (78 odstotkov) vas je odgovorila, da so filmski ustvarjalci in partnerji odlično zapeljali pomp okoli filma. 22 odstotkov vas je izbralo odgovor, da vam gre na živce tako Barbie film kot ves hrup okoli njega.*

Na vprašanje, ali si boste ogledali film, vas je 70 odstotkov odgovorilo, da si ga boste, saj gre vendarle za film poletja, 30 odstotkov pa vas pravi, da ne.**

Na koncu smo vas vprašali še, kako po vašem mnenju lika Barbie in Ken vplivata na mlade, predvsem na njihovo percepcijo vlog, sloga in lepote. Največ, 58 odstotkov, vas je menilo, da nevtralno, saj mladi vedo, da gre za pravljico; 37 odstotkov vas skrbi, da vplivata negativno na npr. lepotne ideale mladih; 4 odstotki pa menite, da pozitivno vplivata, saj imata veliko lepih lastnosti.  

 

*121 sodelujočih

**138 sodelujočih

***127 sodelujočih

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji