ig
Vpogled

Instagram po rasti prehitel TikTok in Facebook

Po podatkih, ki jih je predstavil OnlyAccounts.io, je Instagram najhitreje rastoče družbeno omrežje. Raste hitreje kot TikTok in Facebook, baza njegovih uporabnikov pa naj bi do leta 2027 poskočila za 17,2 odstotka in dosegla 1,56 milijarde ljudi.

Čeprav Facebook in TikTok še prepričljivo vodita po številu uporabnikov, se Instagram kot tretja največja platforma v družbenomedijskem prostoru po podatkih OnlyAccounts.io najhitreje razvija. V letu 2023 naj bi dosegel 1,33 milijarde uporabnikov, kar je 86 milijonov več kot pred letom dni. Do leta 2027 naj bi se število ljudi, ki uporabljajo Instagram, povečalo še za 17,2 % in doseglo 1,56 milijarde po vsem svetu.

Instagram bo izrinil TikTok

Po podatkih Statista Market Insights je med letoma 2019 in 2023 skoraj 465 milijonov ljudi po vsem svetu začelo uporabljati Instagram, s čimer se je skupno število uporabnikov povečalo z 867,8 milijona na 1,33 milijarde, kar je kar 53-odstotno povečanje v štirih letih. Za primerjavo: število uporabnikov Facebooka se je v tem obdobju povečalo za 36 odstotkov in poskočilo z 1,99 milijarde v letu 2019 na 2,72 milijarde v letu 2023.

Najhitreje rastoča platforma je trenutno TikTok, ki je zabeležil 202-odstotno rast števila uporabnikov in dosegel 1,92 milijarde uporabnikov, vendar naj bi ga po nekaterih napovedih Instagram kmalu izrinil. Statistični podatki namreč kažejo, da se bo število uporabnikov Instagrama v naslednjih štirih letih povečalo za 234 milijonov ali 17,2 % (TikTok naj bi zrasel za 17 odstotkov, Facebook pa za 14).

Uporabniki Instagrama bodo do leta 2027 predstavljali 26 % uporabnikov družbenih omrežij

Zahvaljujoč svoji priljubljenosti in naraščajoči bazi uporabnikov bo Instagram v prihodnje predstavljal četrtino celotnega števila uporabnikov družbenih medijev, po napovedih pa bo do leta 2027 dosegel 5,85 milijarde ljudi.

Trenutno naj bi več kot 60 % uporabnikov Instagrama predstavljali pripadniki generacije Z in milenijci, radi pa ga uporabljajo tudi drugi. Globalno poročilo Digital 2023 ugotavlja, da je približno 14 odstotkov vseh uporabnikov družbenih medijev, starih med 16 in 64 let, označilo Instagram za svojo najljubšo platformo, kar je 0,1 % več kot Facebook. TikTok se je na tem seznamu uvrstil na peto mesto (s 6,1-odstotnim deležem med anketiranci).

Isto poročilo je pokazalo, da so uporabniki Androida porabili povprečno 12 ur za uporabo Instagrama na mesec, kar je drugi najdaljši čas v prostoru družbenih medijev. TikTok je ostal absolutni zmagovalec v tej kategoriji, s povprečno 23 urami in 28 minutami uporabe aplikacije v enem mesecu, kar je skoraj petina več kot leto prej.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji