mediji
Vpogled

Httpool dohiteva Media Publikum

Pregledali smo še zadnje podatke o poslovanju največjih agencij v letu 2019. Presenetila nas je rekordna rast prihodkov agencije Httpool. Httpool je namreč lani ustvaril za skoraj 50 milijonov evrov prihodkov oziroma skoraj 90-odstotno rast prometa.

(Revidirane) podatke o poslovanju večjih poslovnih subjektov, tudi agencij in medijev, AJPES objavi praviloma septembra, zato s spodnjimi podatki zaključujemo pregled poslovanja agencij in medijev v letu 2019. Daljši zapis o njihovem poslovanju sicer najdete v MM-u, številka 469/470, in sicer na straneh 38-41.

Medijske agencije: Media Publikum ostaja največji

Media Publikum še naprej ostaja največja medijska agencija v državi. Posluje stabilno in dobičkonosno. Na drugem mestu po velikosti je Pristop media, ki je v letu 2019 ustvarila za 7 odstotkov manj prihodkov kot leta 2018, pri čemer je družba poslovala negativno. 

Oglaševalske agencije: Vodi Publicis MMS

Obe največji agenciji sta poslovali nekoliko slabše kot leta 2018. Publicis MMS je ustvaril za 11 odstotkov nižje prihodke, Grey Ljubljana pa za 7,5 odstotka. Kljub temu agenciji ostajata največji.

Agencije za odnose z javnostmi: 17 odstotkov nižji prihodki Pristopa

Največji agenciji za odnose z javnostmi, Pristopu, so se prihodki znižali za 17 odstotkov.

/tabela/

Prihodki največjih agencij v letu 2019

 

2019

2018

%

Media Publikum

52.419.533

52.435.884

0

Httpool 

49.909.487

26.475.231

+ 89 %

Pristop media

16.597.767

17.848.397

- 7 %

Publicis MMS

15.653.682

17.530.713

- 11 %

Grey Ljubljana

12.611.436

13.656.484

- 7,5 %

Pristop

9.037.842

10.863.481

- 17 %

SKUPAJ

156.229.747

138.810.190                       

+ 12 %

Vir: AJPES, 2020.

Pregled poslovanja tiskanih medijev

V 471. številki MM-a smo pripravili pregled poslovanja večjih medijev v Sloveniji. Ker smo podatke za večino tiskanih medijev dobili šele septembra, jih objavljamo spodaj.

Vsi tiskani mediji razen Financ beležijo manjše padce prihodkov. Skupaj so ta podjetja ustvarila za dobrih 75 milijonov evrov prihodka, kar je na letni ravni za 2 odstotka manj kot leta 2018. Pri pregledu dobičkonosnosti medijev posebnosti ni, morda odstopa le več kot milijonska izguba Adrie Medie.

Prihodki največjih medijev v letu 2019

 

2019

2018

%

Delo 

34.690.172

34.915.759

- 1 %

Dnevnik

15.841.807

16.356.019

- 3 %

Časnik Večer

9.647.371

10.201.517

- 5 %

Finance

7.514.511

7.221.039

+ 4 %

Adria Media Ljubljana

4.206.240

4.671.064

- 10 %

Primorske novice

3.386.996

3.535.409

- 4 %

SKUPAJ

75.287.097

76.900.807

- 2 %

         

Vir: AJPES, 2020.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji