delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Futura DDB, Shoppster, Magistrat in drugi

Če iščete priložnost v digitalnem marketingu, je tokratni pregled delovnih mest tedna pravi za vas.

Magistrat, ki zastopa blagovne znamke Lindt, Bahlsen, Ricola, Mutti, Isostar, Reese's, Chupa Chupa, išče vodjo blagovnih znamk (m/ž), ki bo vodil več različnih blagovnih znamk s področja prehrane. Prijave zbirajo do 16. maja 2023 na zaposlitev@magistrat.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

zaposlitev@magistrat.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Spletni trgovec Shoppster v svojo ekipo vabi vodjo blagovnih skupin (m/ž) za strateško in operativno upravljanje izbranih blagovnih skupin. Prijave zbirajo do 3. junija 2023 na portalu Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Futura DDB zaposli pisca vsebin za družbena omrežja (m/ž), ki bo pripravljal idejne zasnove za objave na družbenih omrežjih. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

Outbrain v svoje vrste vabi vodjo optimizacije v iskalnikih (m/ž), ki se bo pridružil ekipi digitalnega marketinga. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Phillip Morris išče strokovnega sodelavca za prodajo (m/ž), ki bo odgovoren za nov segment prodaje. Prijave zbirajo preko LinkedIna.

Orbico, ki zastopa blagovne znamke Max Factor, Boss, Dolce&Gabbana, Burrbery in Gucci, nudi priložnost asistentu skrbnika blagovne znamke za področje kozmetike (m/ž) za pripravo in izvedbo prodajnih načrtov. Prijave zbirajo do 15. maja 2023 na portalu Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Skupina Kia Motors Adria v svojo sredino vabi strokovnjaka za CRM in digitalni marketing (m/ž) za upravljanje z bazo podatkov strank tako s tehničnega kot tudi z vsebinskega vidika. Prijave zbirajo do 8. maja 2023 preko spletnega obrazca, več o delovnem mestu pa si alhko preberete na portalu Mojedelo.com.

Še vedno aktualna delovna mesta:

SIJ Metal Ravne nudi priložnost vodji marketinga (m/ž), ki bo poleg vodenja oddelka za marketing sodeloval pri pripravi prodajnih načrtov in analiz. Prijave zbirajo do 19. maja 2023 zaposlitev@metalravne.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com,

Akrapovič išče asistenta na področju odnosov z javnostmi (m/ž) za pripravljanje različnih besedil in upravljanje marketinških povpraševanj. Prijave zbirajo do 15. maja 2023 na razpis.asistentPR@akrapovic.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Vita, življenjska zavarovalnica zaposli analitika (m/ž) za upravljanje z bazo podatkov o strankah s tehničnega in vsebinskega vidika. Prijave zbirajo do 8. maja 2023 na zaposlitev@zav-vita.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Tuš v svoje vrste vabi analitika (m/ž) za analizo blagovnih skupin. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer najdete tudi več informacij o delovnem mestu.

Perutnina Ptuj v svojo sredino vabi izvedbenega oblikovalca v marketingu (m/ž) za pripravo in produkcijo grafičnih elementov in aplikacij na osnovi marketinške specifikacije. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je na voljo tudi več informacij o delovnem mestu.

Avtotehna Vis nudi priložnost referentu v marketingu (m/ž) za sodelovanje pri pripravi materialov ter izvajanju marketinških akcij in kampanj. Prijave zbirajo do 14. maja 2023 na zaposlitev@avtotehna-vis.si, več informacij o delovnem mestu najdete na portalu Mojedelo.com.

Oglaševalska agencija Formitas v svoje vrste vabi tekstopisca (m/ž) za isanju člankov, scenarijev za video ali dogodke in objav za družbena omrežja. Prijave zbirajo preko LinkedIna ali na zaposlitev@formitas.si.

Finančna družba Vzajemci v svoje vrste vabi snovalca vsebin in urednika spletnega mesta na področju financ (m/ž), ki bo s svojo svežino in kreativnostjo pomagal dvigniti prepoznavnost in njihov vpliv na trgu. Prijave zbirajo do 7. maja 2023 na kariera@vzajemci.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji