razpisi
Razpisi

Od promocije prometnih izboljšav do digitalne transformacije (razpisi)

Poleg »klasičnih« marketinških razpisov Ministrstva za javno upravo, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, Mestno občino Ljubljana in ŠOU Ljubljana v pregledu razpisov tedna objavljamo še študentski Legov natečaj.

Mestna občina Maribor išče potrebuje pomoč pri promocijskih aktivnostih in informiranju v sklopu projekta Tribut (katerega glavni cilj je izboljšanje mestnega prometa). Razpis je odprt do 14. oktobra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za javno upravo išče izvajalca za oglaševanje portala SPOT (Slovenska poslovna točka) v letih 2022 in 2023. Razpis je odprt do 6. oktobra 2022, razpisna dokumentacija pa je na voljo tukaj.

Študentska organizacija Univerze v Ljubljani je objavila javno naročilo za zakup oglasnega prostora z dobavo naročenih oglasnih plakatov v predvidenem obsegu za obdobje 12 mesecev. Naročnik ocenjuje, da bo v skladu s potrebami letno naročil šest tisoč plakatov. Razpis je odprt do 30. septembra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Za vse, ki bi radi sodelovali pri predstavitvi Slovenije na svetovni razstavi Expo 2025 v Osaki, je  Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo razpisalo natečaj za pripravo idejne rešitve vsebinske zasnove. Ključni elementi predstavitve so logotip, celostna grafična podoba, slogan v slovenskem, angleškem in japonskem jeziku ter celovito prostorsko in časovno strukturirana vsebinska zasnova predstavitve Republike Slovenije. Razpis je odprt do 14. oktobra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi

Spirit Slovenija išče pomoč pri strokovni podpori procesu trajnostne in krožne poslovne transformacije slovenskih majhnih in srednje velikih podjetij med decembrom 2022 in junijem 2026. Razpisno dokumentacijo najdete na povezavi, razpis pa je odprt do 17. oktobra 2022.

Študenti tržnega komuniciranja in marketinga imajo v okviru natečaja Ad Venture 2023 priložnost sodelovati pri preoblikovanju Legovega kataloga. Brief najdete na povezavi, več o natečaju pa si lahko preberete tukaj.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji