Merkur zavarovalnica
Opaženo

Zdravju dam zeleno luč

Merkur zavarovalnica v aktualni kampanji predstavlja prenovljeno ponudbo zdravstvenih zavarovanj. Slovensko različico krovne kampanje, ki jo je pripravila matična družba Merkur Versicherung, so zasnovali z agencijo bold.group.

Kratek opis akcije: Merkur zavarovalnica je v novo leto vstopila z osveženo ponudbo zdravstvenih zavarovanj in asistenčnih storitev, ki poleg hitrejše in enostavnejše dostopnosti do celovite zdravstvene obravnave vsebuje tudi novosti na slovenskem trgu. Zavarovanje Merkur Rehabilitacija je prvo zavarovanje na trgu s kritjem zdraviliške rehabilitacije pri nas, zavarovanje Merkur Operacije+ pa denimo zavarovancem omogoča izvedbo nenujnih operativnih posegov v roku 30 dni. Matej Rožič, vodja marketinga Merkur zavarovalnice, odgovoren tudi za strateški marketing, je ob tem povedal: »Z akcijo želimo skozi simboliko zelene luči sporočiti, da zdravje svojih zavarovancev postavljamo na prvo mesto. S svojimi zdravstvenimi storitvami in produkti ponujamo celovito in strokovno zdravstveno oskrbo takrat, ko jo stranke najbolj potrebujejo.

zelena luc

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Vodja projekta: Lara Šteharnik

Oblikovalec: Jan Žurman

Direktorica vsebin: Sara Mekinc

Drugi sodelavci: Tom Zorman, Toni Petrovič, Rok Zajc in Oskar Šušteršič

Intervju

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

z
20. 07. 2024

Ste vedeli, da dva priznana slovenska oblikovalca sodelujeta pri letnem izboru nagrad Red…

Naši avtorji