Merkur zavarovalnica
Opaženo

Zdravju dam zeleno luč

Merkur zavarovalnica v aktualni kampanji predstavlja prenovljeno ponudbo zdravstvenih zavarovanj. Slovensko različico krovne kampanje, ki jo je pripravila matična družba Merkur Versicherung, so zasnovali z agencijo bold.group.

Kratek opis akcije: Merkur zavarovalnica je v novo leto vstopila z osveženo ponudbo zdravstvenih zavarovanj in asistenčnih storitev, ki poleg hitrejše in enostavnejše dostopnosti do celovite zdravstvene obravnave vsebuje tudi novosti na slovenskem trgu. Zavarovanje Merkur Rehabilitacija je prvo zavarovanje na trgu s kritjem zdraviliške rehabilitacije pri nas, zavarovanje Merkur Operacije+ pa denimo zavarovancem omogoča izvedbo nenujnih operativnih posegov v roku 30 dni. Matej Rožič, vodja marketinga Merkur zavarovalnice, odgovoren tudi za strateški marketing, je ob tem povedal: »Z akcijo želimo skozi simboliko zelene luči sporočiti, da zdravje svojih zavarovancev postavljamo na prvo mesto. S svojimi zdravstvenimi storitvami in produkti ponujamo celovito in strokovno zdravstveno oskrbo takrat, ko jo stranke najbolj potrebujejo.

zelena luc

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Vodja projekta: Lara Šteharnik

Oblikovalec: Jan Žurman

Direktorica vsebin: Sara Mekinc

Drugi sodelavci: Tom Zorman, Toni Petrovič, Rok Zajc in Oskar Šušteršič

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji