planica nlb
Opaženo

»Z vsakim skokom poleti celotna Slovenija«

To je naslov novega televizijskega oglasa, s katerim se je želela NLB, ena od največjih podpornic športa v Sloveniji, pokloniti uspehom slovenskih smučarskih skakalk in skakalcev.

Kratek opis akcije: Ob planiškem »prazniku« in zadnji tekmi najboljšega slovenskega smučarskega skakalca v zgodovini, Petra Prevca, so oglas posvetili bogati in navdihujoči tradiciji smučarskih skokov pri nas in vsem posameznikom, ki so sodelovali pri teh uspehih. 

S tokratnim televizijskim oglasom NLB nadaljuje športno oglaševalsko strategijo, ki so jo leta 2022 skupaj z agencijo Saatchi&Saatchi začrtali z oglasom »Verjamemo v uspehe«, s katerim so se pokloniti vsem slovenskim športnikom – nekdanjim, sedanjim in prihodnjim.

V oglasu nastopajo znane legende smučarskih skokov, vse od pionirjev tega športa na slovenskem, pa do sedanjih junakov, ki vsako zimo razveseljujejo Slovence. Oglas zajema posnetke arhivov RTV SLO in arhiva Filmskega sklada ter zasebne posnetke, na katerih so prikazani Matjaž Debelak, Primož Peterka, Bogdan Norčič, Ivo Zupan, Goran Janus, Jernej Damjan, Robert Kranjec, Nika Križnar in Peter Prevc. Pripovedovalec je prepoznavni strokovni televizijski komentator in nekdanji vrhunski smučarki trener Jelko Gros. NLB je z oglasom skušala zaobjeti evolucijo smučarskih skokov v Sloveniji – športa, ki pritegne največjo množico ljudi v Planico.

Televizijski oglas je bil prvič predvajan v času prenosa tekme finala zaključka svetovnega prvenstva v ženskih skokih, a ni edina sponzorska aktivacija, ki so jo v NLB pripravili pretekli konec tedna. »V petek zvečer, ko je dolina pod Poncami že samevala, je letalnica bratov Gorišek dobesedno zasijala. S pomočjo treh posebnih projektorjev se je projicirala fotozgodba v poklon Petru Prevcu, njegovim sotekmovalcem in Planici. Z veličastno kuliso smo se v NLB, ki je sponzor reprezentance v nordijskih disciplinah in tekme Svetovnega pokala v smučarskih poletih v Planici, zahvalili smučarjem skakalcem in še posebej Petru Prevcu ob njegovem zaključku tekmovalne poti,« pravijo.

Poleg tega je NLB na nedeljski tekmi svoje sponzorske logotipe na skakalnih dresih nadomestila s posvetili Petru Prevcu.

prevc nlb

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje ter družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Irena Oven, Leon Šikovec, Olga Kunaver Zore in Špela Golob

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Produkcijska hiša: Super 16

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: marec 2024

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji