Vse dobro
Opaženo

Vse dobro

Gasilci so vedno tukaj za nas, Spar Slovenija pa se je ravno zato odločil, da leto zaključi z zahvalo pogumnim gasilkam in gasilcem, ki so že večkrat dokazali, da so nepogrešljiv del naše družbe.

Kratek opis akcije: Donacijo Gasilski zvezi Slovenije so v Sparu pospremili s komunikacijsko akcijo, ki se je začela s pozornost vzbujajočim televizijskim oglasom, s katerim so napovedali, da v Spar prihajajo dobri možje. A v Sparovi interpretaciji, ki so jo gledalci videli v naslednjem oglasu, je postalo jasno, da to niso (le) Miklavž, Božiček in Dedek Mraz, temveč  prostovoljni gasilci. Ti so naziv več kot upravičili s številnimi intervencijami, predvsem pa med katastrofalnimi poplavami, ki so zaznamovale leto 2023 v Sloveniji.

Zanje je Spar pripravil posebno serijo orehovih rogljičkov, ki so jo poimenovali »Dobri piškoti za dobre ljudi«. Izkupiček od prodaje bo Spar namenili Gasilski zvezi za promocijo gasilstva med mladimi, embalažo piškotov pa so zasnovali tako, da lahko otroci iz nje sestavijo papirnat gasilski kamionček. Svojo podporo gasilkam in gasilcem so Sparovi kupci lahko izrazili tudi z vpisovanjem svojih dobrih misli in zahval na posebej zasnovani spletni strani.

V tretji, najbolj praznični fazi kampanje so v Sparu predstavili toplo družinsko zgodbo, v kateri skozi otroške oči spoznamo, da so vsi dobri možje – tradicionalni in Sparovi – povezani v ustvarjanju mirnega in čarobnega prazničnega vzdušja.

Vse tri komunikacijske faze so bile podprte z oglaševanjem na zunanjih površinah, v tiskanih medijih, na radiu ter v spletnih kanalih, s poudarkom na aktivaciji znotraj družbenih omrežij.

dobri mozje1

dobri mozje2

dobri mozje3

dobri mozje4

dobri mozje5

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oprema prodajnega mesta, radio, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren in Aleš Popič

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič

Strateg: Peter Dobovičnik

Digitalna strateginja: Ana Ribar

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Tekstopisca: Boštjan Napotnik in Tina Križaj

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Priprava vsebin: Tina Križaj, Neja Pevec, Nina Bertoncelj in Špela Zupan Štampohar

Oblikovanje vsebin za digital: Pia Zavodnik in Mija Zorec

Oblikovalci: Iztok Perko, Janez Vizjak in Pia Zavodnik

Fotograf: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji