jm
Opaženo

Valovanje, okolju prijazna razstava v središču Ljubljane

Center Ljubljane so preplavili različni oglasni panoji, na katerih je isti osrednji motiv - voda. Podjetje TAM-TAM je namreč del umetniško-plakatne akcije ob projektu Valovanje.

Galerija Jakopič je ob odprtju fotografske razstave »Valovanje: Vizualni dnevnik vode združila« moči s podjetjem TAM-TAM in k razmisleku o okoljskih vprašanjih povabila študente in dijake Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, Fakultete za aplikativne vede, Višje strokovne šole Sežana in Srednje šole za oblikovanje in fotografijo Ljubljana. Umetniški projekt po vzoru fotografske razstave skozi osrednji motiv – vodo – izpostavlja pogosto netrajnostne prakse produkcije razstav in kako bi jih lahko s ponovno uporabo galerijske opreme ter drugimi idejami narediti okolju prijaznejše.

Mladi ustvarjalci so plakatne stebre TAM-TAM likovno opremili z recikliranimi materiali ter v okviru teme razmišljali tudi o trajnostnih rešitvah v oglaševanju. Ustvarjalci so se znotraj projekta podali na magnetni ribolov, smeti ulovljene v Ljubljanici pa so postale del umetniške instalacije; druga skupina ustvarjalcev je popolnoma očistila plakatni prostor in tako odstranila ves oglasni material, ki se je na njem nabral tekom let. Oglasni steber je spremenila v zrcalo, pred katerega postavlja mimoidoče in spodbuja refleksijo in razmislek o lastni odgovornosti do okolja. Razstava na plakatnih stebrih v središču Ljubljane bo na ogled do 27. marca.

Iz Galerije Jakopič so sporočili, da so zadovoljni, ker je podjetje TAM-TAM partner umetniško-plakatne akcije ob projektu Valovanje. »Pri TAM-TAMu se vselej zavedajo odgovornosti do javnega prostora, hkrati pa so odprti za nove, inovativne poti oglaševanja,« so še dodali.

 

Foto: Tadej Kreft

jj

h

n

n

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji