jm
Opaženo

Valovanje, okolju prijazna razstava v središču Ljubljane

Center Ljubljane so preplavili različni oglasni panoji, na katerih je isti osrednji motiv - voda. Podjetje TAM-TAM je namreč del umetniško-plakatne akcije ob projektu Valovanje.

Galerija Jakopič je ob odprtju fotografske razstave »Valovanje: Vizualni dnevnik vode združila« moči s podjetjem TAM-TAM in k razmisleku o okoljskih vprašanjih povabila študente in dijake Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, Fakultete za aplikativne vede, Višje strokovne šole Sežana in Srednje šole za oblikovanje in fotografijo Ljubljana. Umetniški projekt po vzoru fotografske razstave skozi osrednji motiv – vodo – izpostavlja pogosto netrajnostne prakse produkcije razstav in kako bi jih lahko s ponovno uporabo galerijske opreme ter drugimi idejami narediti okolju prijaznejše.

Mladi ustvarjalci so plakatne stebre TAM-TAM likovno opremili z recikliranimi materiali ter v okviru teme razmišljali tudi o trajnostnih rešitvah v oglaševanju. Ustvarjalci so se znotraj projekta podali na magnetni ribolov, smeti ulovljene v Ljubljanici pa so postale del umetniške instalacije; druga skupina ustvarjalcev je popolnoma očistila plakatni prostor in tako odstranila ves oglasni material, ki se je na njem nabral tekom let. Oglasni steber je spremenila v zrcalo, pred katerega postavlja mimoidoče in spodbuja refleksijo in razmislek o lastni odgovornosti do okolja. Razstava na plakatnih stebrih v središču Ljubljane bo na ogled do 27. marca.

Iz Galerije Jakopič so sporočili, da so zadovoljni, ker je podjetje TAM-TAM partner umetniško-plakatne akcije ob projektu Valovanje. »Pri TAM-TAMu se vselej zavedajo odgovornosti do javnega prostora, hkrati pa so odprti za nove, inovativne poti oglaševanja,« so še dodali.

 

Foto: Tadej Kreft

jj

h

n

n

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji