z
Opaženo

V Mercatorju kuhamo dobro

Pri Mercatorju so ustvarili novo sezono kuharskega šova Mali šef Slovenije, v agenciji Luna \TBWA pa so kot prilogo h glavni jedi pripravili še oglaševalsko kampanjo.

Kratek opis akcije: Velik del šova Mali šef Slovenije je kuhanje in navduševanje nad kulinaričnimi mojstrovinami osnovnošolcev, še bolj pomemben del šova pa je večji od kuhanja samega. V šovu tekmovalci s kuhanjem namreč pomagajo svojim osnovnim šolam do deleža denarnih sredstev, ki jih podarja Mercator. S temi pa svoji šoli pomagajo uresničiti zanimive projekte, ki razveselijo vse sošolce. Rdeča nit letošnje kampanje zato ni le zgodba o kuhanju, ampak zgodba o osebni rasti. "Je zgodba, ki se konča s tem, da je eno od najpomembnejših človeških spoznanj to, da se v vse bolj egocentričnem svetu znaš, zmoreš in želiš potruditi za druge in za skupno dobro. In to je tisto, kar je večje od kuhanja,« pravijo snovalci kampanje. Zato je Mercator v dosedanjih petih sezonah med 40 slovenskih osnovnih šol razdelil 150.000 evrov in razveselil več kot 16.000 šolarjev, s prihajajočo šesto sezono pa bodo te številke še narasle.

V televizijskem oglasu so nastopili Matic in Patrik, Tim in Alex ter Nika in Nik, zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije, ki so z modrimi nasveti svojo kuharsko štafeto predali mlajši generaciji tekmovalcev.

z

z

Elementi akcije: televizijski oglas, radio, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodja projekta: Urška Cerar

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetnišnki vodja: Miha Avsenik

Oblikovalci: Dejan Kralj, Ivan Todorović in Miha Feguš

Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Studio Nexus

Sodelujoči pri projektu: zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji