z
Opaženo

V Mercatorju kuhamo dobro

Pri Mercatorju so ustvarili novo sezono kuharskega šova Mali šef Slovenije, v agenciji Luna \TBWA pa so kot prilogo h glavni jedi pripravili še oglaševalsko kampanjo.

Kratek opis akcije: Velik del šova Mali šef Slovenije je kuhanje in navduševanje nad kulinaričnimi mojstrovinami osnovnošolcev, še bolj pomemben del šova pa je večji od kuhanja samega. V šovu tekmovalci s kuhanjem namreč pomagajo svojim osnovnim šolam do deleža denarnih sredstev, ki jih podarja Mercator. S temi pa svoji šoli pomagajo uresničiti zanimive projekte, ki razveselijo vse sošolce. Rdeča nit letošnje kampanje zato ni le zgodba o kuhanju, ampak zgodba o osebni rasti. "Je zgodba, ki se konča s tem, da je eno od najpomembnejših človeških spoznanj to, da se v vse bolj egocentričnem svetu znaš, zmoreš in želiš potruditi za druge in za skupno dobro. In to je tisto, kar je večje od kuhanja,« pravijo snovalci kampanje. Zato je Mercator v dosedanjih petih sezonah med 40 slovenskih osnovnih šol razdelil 150.000 evrov in razveselil več kot 16.000 šolarjev, s prihajajočo šesto sezono pa bodo te številke še narasle.

V televizijskem oglasu so nastopili Matic in Patrik, Tim in Alex ter Nika in Nik, zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije, ki so z modrimi nasveti svojo kuharsko štafeto predali mlajši generaciji tekmovalcev.

z

z

Elementi akcije: televizijski oglas, radio, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodja projekta: Urška Cerar

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetnišnki vodja: Miha Avsenik

Oblikovalci: Dejan Kralj, Ivan Todorović in Miha Feguš

Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Studio Nexus

Sodelujoči pri projektu: zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji