z
Opaženo

Skupaj lahko spremenimo naš svet

V Petrolu je trajnost pomembna vrednota, zato so skupaj z agencijo Luna \TBWA zasnovali komunikacijsko kampanjo, s katero spodbujajo gledalce k zelenim dejanjem.

Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu vidimo deklico, ki z lepljenjem 'post it' listkov starše spodbuja k okolju prijaznemu ravnanju – pranju v času cenejše tarife, vožnji z električnim avtomobilom, znižanju temperature na termostatu, ugašanju luči … Z majhnimi koraki lahko namreč vsak od nas spremeni svoj svet. A če želimo spremeniti naš svet, moramo stopiti skupaj. Zato v Petrolu skrbijo za vse, ki želijo sprejemati bolj okolju prijazne odločitve z investiranjem v proizvodnjo elektrike iz obnovljivih virov, kot so vetrni parki in sončne elektrarne na njihovih objektih. V akciji potrošnike spodbujajo k izbiri trajnostnih energetskih rešitev za dom, za katere lahko v celoti poskrbi Petrol. Obenem spodbujajo k energetski transformaciji regije z energetskimi rešitvami za dom, podjetja in mesta, ki vplivajo na prihranke z energijo in zmanjšanje ogljičnega odtisa. Akcija bo aktivna tudi na hrvaškem trgu.

z

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Samo Pečovnik, Klavdija Godler, Anja Erjavec, Petra Oplotnik, Tamara Turnšek in Nina Smonig Grnjak

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški direktor: Miha Avsenik

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Zunanji sodelavec: Drago Mlakar

Produkcija: Kino Motel

Fotograf: Primož Lukežič

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji