skoj
Opaženo

SKOJ: Skozi vrtinec nepredvidljivosti z novo podobo

SKOJ, slovenska konferenca o odnosih z javnostmi, v sodelovanju z agencijo Saatchi & Saatchi Ljubljana svojo 25. izvedbo obeležuje s svežo podobo in aktualno tematiko.

Nova podoba letošnjega SKOJ-a z retro pridihom slavi četrtstoletnico organizacije in izvedbe konference o odnosih z javnostmi. »Jubilej smo pozdravili s priložnostno podobo, ki pridih preteklosti, osrednjo tematiko letošnje konference – V vrtincu nepredvidljivosti – in stremljenje izkušenih komunikatorjev povezuje v dinamično, večplastno in živahno podobo. Z njo želimo zgraditi most med nekdanjimi in aktualnimi vsebinami, s katerimi priznani predavatelji že petindvajsetič bogatijo slovensko stroko ter eklektičnost raznolikih znanj združujejo v celovit mozaik odgovornega in zglednega upravljanja odnosov z javnostmi,« pravijo.

skoj-a

skoj-b

skoj-c

skoj-d

skoj-e

skoj-f

Pri pripravi nove podobe so sodelovali predstavniki PRSS, Slovenskega društva za odnose z javnostmi (Tina Cipot, Tamara Pevec Barborič, Maja Kalan Pongrac, Alenka Vidic Praprotnik, Nika Grašič, Blaž Ferenc in Jože Špiljak) in predstavniki agencije Saatchi&Saatchi Ljubljana (kreativni direktor in tekstopisec Aleš Kočevar, umetniška direktorica Jasna Vejselovič in oblikovalka Špela Muha).

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji