ribe
Opaženo

Ribe za v hribe

Delamaris je v sodelovanju s Pristopom in Planinsko zvezo Slovenije ustvaril oglaševalsko akcijo Ribe za v hribe.

Kratek opis akcije: »Slovenci smo hribolazci, vendar pa za ribe velja, da jih moramo jesti čim bližje morju. Sploh pa ne v hribih. To pa ne velja za ribje solate Delamaris, ki so odličen vir moči za pohodnike,« pravijo. Zato so za dobro pot in dober tek začeli s promocijo uživanja rib v hribih.

Najprej so na družbenih omrežjih razbijali hribje mite in s sledilci delili hribje novice o opažanju rib v hribih. S hribi pa so neločljivo povezane tudi pohodniške pesmi. Zato so s hribjimi vižami, v katerih nastopajo tuna Tone, orada Nada in losos Lojze, osvežili narodne pesmi. Dobrovoljne ribice v vižah spodbujajo uživanje ribjih solat med pohodniki. Animacije so zaživele na spletu, pesmi pa tudi na radijskih valovih. V sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije so pripravili nabor hribjih izletov oz. idej za pohode v manj znane kotičke Slovenije, kjer ni planinskih koč. Tam so njihove ribje konzerve odlična izbira za malico iz nahrbtnika. Skupaj s Planinsko zvezo Slovenije tako spodbujajo k razpršenemu obisku slovenskih gora. Hribje izlete so predstavljali tudi v sodelovanju z izbranimi vplivneži, ki so pohodniki in ljubitelji narave.

ribe1

ribe2

ribe3

Elementi akcije: spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Laura Sabljaković, Petra Skok in Petra Mršnik

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Vodja projekta v agenciji: Klara Rupret

Tekstopisec: Tit Lončar

Mlajši ustvarjalec vsebin: Gašper Potočnik

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka in ilustratorka: Sara Sešlar Naraks

Animator: Martin Rozman

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Trajanje akcije: od 17. avgusta do 26. septembra 2023

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji