ribe
Opaženo

Ribe za v hribe

Delamaris je v sodelovanju s Pristopom in Planinsko zvezo Slovenije ustvaril oglaševalsko akcijo Ribe za v hribe.

Kratek opis akcije: »Slovenci smo hribolazci, vendar pa za ribe velja, da jih moramo jesti čim bližje morju. Sploh pa ne v hribih. To pa ne velja za ribje solate Delamaris, ki so odličen vir moči za pohodnike,« pravijo. Zato so za dobro pot in dober tek začeli s promocijo uživanja rib v hribih.

Najprej so na družbenih omrežjih razbijali hribje mite in s sledilci delili hribje novice o opažanju rib v hribih. S hribi pa so neločljivo povezane tudi pohodniške pesmi. Zato so s hribjimi vižami, v katerih nastopajo tuna Tone, orada Nada in losos Lojze, osvežili narodne pesmi. Dobrovoljne ribice v vižah spodbujajo uživanje ribjih solat med pohodniki. Animacije so zaživele na spletu, pesmi pa tudi na radijskih valovih. V sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije so pripravili nabor hribjih izletov oz. idej za pohode v manj znane kotičke Slovenije, kjer ni planinskih koč. Tam so njihove ribje konzerve odlična izbira za malico iz nahrbtnika. Skupaj s Planinsko zvezo Slovenije tako spodbujajo k razpršenemu obisku slovenskih gora. Hribje izlete so predstavljali tudi v sodelovanju z izbranimi vplivneži, ki so pohodniki in ljubitelji narave.

ribe1

ribe2

ribe3

Elementi akcije: spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Laura Sabljaković, Petra Skok in Petra Mršnik

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Vodja projekta v agenciji: Klara Rupret

Tekstopisec: Tit Lončar

Mlajši ustvarjalec vsebin: Gašper Potočnik

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka in ilustratorka: Sara Sešlar Naraks

Animator: Martin Rozman

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Trajanje akcije: od 17. avgusta do 26. septembra 2023

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji