gajstnice
Opaženo

#ribaracaRAK

Na Instagram profilu Gajstnice so predstavili družbeno odgovorno oglaševalsko akcijo #ribaracaRAK.

Kratek opis akcije: Z akcijo so želeli osveščati o pomembnosti preventivnega pregledovanja in boju proti raku dojk. »Ob snovanju oglaševalske akcije smo se zavedali, da gre za tematiko, ki je prepletena z mnogimi osebnimi in družinskimi zgodbami ter posledično čustvi. Odziv, pa četudi negativen, je pričakovan, saj akcija neposredno ali posredno zadeva večino populacije, a menimo, da je čas, da odkrito spregovorimo tudi o težkih in bolečih temah. Še bolj kot prej se zavedamo izjemnosti in specifičnosti vsebine. Namen nikakor ni bil razžalostitev ali celo norčevanje, pač pa preskok v pogovor in širjenje pozitivnih spodbud,« so povedali za MM.

gajstnice9

gajstnice8

gajstnice6

gajstnice5

gajstnice4

gajstnice3

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, vplivneži, zunanje in spletno oglaševanje, radio

Kreativno in strateško vodenje: Marko Klemen

Snovalka: Maša Stanič

Tekstopisci: Maša Stanič, Marko Klemen, Lara Rožemberg in Judita Munda

Konceptualistka: Judita Munda

Oblikovalec: Marko Klemen

Fotografa: Asiana Jurca Avci in Marko Klemen

Akcija na mestnih plakatih: TAM-TAM

Produkcija: Po dežju

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji