Pošta Slovenije
Opaženo

Prijaznost in osebni stik gradita zaupanje

V oglaševalski akciji je Pošta Slovenije izpostavila svoje zaposlene, za katere pravijo, da opravljajo pomembno vlogo: vsak dan in na vsakem naslovu namreč uspešno povezujejo ljudi in gospodarstvo.

Kratek opis akcije: »Njihova strast in zavzetost pri opravljanju različnih poklicev prispevata k temu, da so uglašena ekipa, ki zna prisluhniti potrebam uporabnikov naših storitev. In prav vsak s svojim odnosom do dela, prijaznostjo in osebnim pristopom prispeva k dejstvu, da jih stranke poznajo in jim zaupajo bolj kot konkurenci,« pravijo v Pošti Slovenije.

V oglaševalski akciji so v prvi fazi predstavili 13 svojih sodelavcev, ki so delili svoje zgodbe. Hkrati so predstavili rezultate najnovejše raziskave:

  • Pošta Slovenije je najbolj zaupanja vreden dostavljavec paketov v Sloveniji;
  • kar 96 % prejemnikov je zadovoljnih z dostavo Pošte Slovenije.
  • poštar je tretji najbolj zaupanja vreden poklic v Sloveniji;
  • kar 89 % prejemnikov pozna svojega poštarja in mu zaupa.

Na povezavi spoznajte ekipo najbolj zaupanja vrednega dostavljavca.

Pošta1

Pošta2

Pošta3Pošta4

Pošta5

Pošta6

Pošta7

Pošta8

Pošta9

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, tiskani mediji

Izvedba: marketing in korporativno komuniciranje Pošte Slovenije (kampanjo so v celoti zasnovali in izvedli sami)

Predstavniki Pošte Slovenije: Ana Sešek, Mateja Žavbi, Mihaela Pisanec, Ksenija Selinšek, Matjaž Kitak, Tadej Bokan, Matej Šoba, Aleksander Salkič in Matej Raspet

Medijska agencija: Medialog

Čas trajanja akcije: od 14. novembra do 20. decembra 2023

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji