telemach
Opaženo

Premikaj meje mogočega

Telemachovi mobilni paketi uporabnikom poleg neomejene komunikacije in prenosa podatkov nudijo še druge vsebine, tako televizijske kot tudi glasbene. Kot pravijo, paketi, ki so tudi cenovno dostopni, uporabnikom omogočajo, da izrazijo ves svoj potenical.

Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija »Bodi svoj« skozi oči naših treh protagonistov poudarja, da se v življenju premalo zavedamo svojih zmožnosti. Moramo se osvoboditi, premagati omejitve, postati neustrašni, postati to, kar v resnici smo, in premikati meje mogočega. Meje mogočega premika tudi Telemachovo omrežje 5G, ki po raziskavi Opensignal sodi med najboljše na svetu,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas in skrajšave, radijski oglas, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Denis Kjostarov, Tanja Winteleitner in Nina Usnik

Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Milica Đurić

Kreativni direktor: Josip Modli

Umetniška direktorja: Sanja Čudanov in Dejan Simić

Fotograf: Branko Starčević

Režiser: Kosta Glušica

Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio

Glasbena podlaga: Revolution (Bishop Briggs)

Medijska agencija: Teja Šulin Podkrajšek (Ascanius media)

Čas trajanja akcije: od 15. februarja  do 26. marca 2023

Diggit

Prijavi se na 10DIGGIT

Intervju

game gang show
30. 03. 2023

Pred igričarskim spektaklom Game Gang Show smo se pogovarjali z vodjo projekta Gašperjem…

hm
29. 03. 2023

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno…

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

Naši avtorji