telemach
Opaženo

Premikaj meje mogočega

Telemachovi mobilni paketi uporabnikom poleg neomejene komunikacije in prenosa podatkov nudijo še druge vsebine, tako televizijske kot tudi glasbene. Kot pravijo, paketi, ki so tudi cenovno dostopni, uporabnikom omogočajo, da izrazijo ves svoj potenical.

Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija »Bodi svoj« skozi oči naših treh protagonistov poudarja, da se v življenju premalo zavedamo svojih zmožnosti. Moramo se osvoboditi, premagati omejitve, postati neustrašni, postati to, kar v resnici smo, in premikati meje mogočega. Meje mogočega premika tudi Telemachovo omrežje 5G, ki po raziskavi Opensignal sodi med najboljše na svetu,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas in skrajšave, radijski oglas, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Denis Kjostarov, Tanja Winteleitner in Nina Usnik

Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Milica Đurić

Kreativni direktor: Josip Modli

Umetniška direktorja: Sanja Čudanov in Dejan Simić

Fotograf: Branko Starčević

Režiser: Kosta Glušica

Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio

Glasbena podlaga: Revolution (Bishop Briggs)

Medijska agencija: Teja Šulin Podkrajšek (Ascanius media)

Čas trajanja akcije: od 15. februarja  do 26. marca 2023

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji