gasilci
Opaženo

Prava moč za pomoč gasilcem

Gasilska zveza Ljubljana se sooča z izzivom pomanjkanja mladih članov in staranjem članstva v prostovoljnih gasilskih društvih. V javnosti prav tako manjka zavedanja, da se lahko kadar koli, v kateri koli starosti, pridružite gasilcem v svojem kraju.

Kratek opis akcije: V odgovor na izzive je Gasilska zveza Ljubljana skupaj z oglaševalsko agencijo Internavti in študentkami Naravoslovnotehniške fakultete pod mentorstvom docenta dr. Jureta Ahtika zasnovala akcijo, ki nagovarja mlade, da se pridružijo prostovoljnim gasilcem Ljubljane.

Docent dr. Jure Ahtik z Naravoslovnotehniške fakultete poudarja pomen sodelovanja z agencijo Internavti in Gasilsko zvezo Ljubljana. »Sodelovanje fakultete z naročniki in partnerji s trga za kakovost pedagoškega dela resnično pomeni veliko dodano vrednost. Že sam proces udeležbe v nastanku konkretnega izdelka, npr. komunikacijske akcije, je lahko za odločitve, ki jih bodo študenti sprejeli glede svojih kariernih poti, odločilnega pomena,« meni.

Anže Bitenc, predsednik Gasilske zveze Ljubljana, pa je povedal, da je pridobivanje in razvoj kadrov ključnega pomena za njihovo prihodnost in obstoj. »Močna partnerstva in sodelovanja s strokovnjaki so pomembna tudi na področju pridobivanja novih članov v sicer največjo prostovoljno organizacijo v Sloveniji. Verjamem v inovativne pristope, zato bomo na Gasilski zvezi Ljubljana tovrstnim modelom sledili tudi v prihodnje,« pravi.

Akcijo so pomagala izvesti podjetja Europlakat, Fini oglasi, Pro Plus in Media Bus.

gasilci1

Elementi akcije: zunanje in televizijsko oglaševanje, digitalni zasloni na avtobusih, družbena omrežja

Predstavnik naročnika: Anže Bitenc

Direktorica projekta v agenciji: Urša Pučko

Vodja projekta v agenciji: Maša Erčulj

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisci: Darja Petrič, Katja Frelih, Ana Maria Bratić, Sabrina Toš in Andraž Čelik

Oblikovalci: Darja Petrič, Katja Frelih, Ana Maria Bratić, Sabrina Toš in Nejc Romih

Produkcija in snemalec: Aljaž Habot

Fotografa: Luka Kotnik in Gašper Miklavčič

Oglaševalska agencija: Internavti

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji