gasilci
Opaženo

Prava moč za pomoč gasilcem

Gasilska zveza Ljubljana se sooča z izzivom pomanjkanja mladih članov in staranjem članstva v prostovoljnih gasilskih društvih. V javnosti prav tako manjka zavedanja, da se lahko kadar koli, v kateri koli starosti, pridružite gasilcem v svojem kraju.

Kratek opis akcije: V odgovor na izzive je Gasilska zveza Ljubljana skupaj z oglaševalsko agencijo Internavti in študentkami Naravoslovnotehniške fakultete pod mentorstvom docenta dr. Jureta Ahtika zasnovala akcijo, ki nagovarja mlade, da se pridružijo prostovoljnim gasilcem Ljubljane.

Docent dr. Jure Ahtik z Naravoslovnotehniške fakultete poudarja pomen sodelovanja z agencijo Internavti in Gasilsko zvezo Ljubljana. »Sodelovanje fakultete z naročniki in partnerji s trga za kakovost pedagoškega dela resnično pomeni veliko dodano vrednost. Že sam proces udeležbe v nastanku konkretnega izdelka, npr. komunikacijske akcije, je lahko za odločitve, ki jih bodo študenti sprejeli glede svojih kariernih poti, odločilnega pomena,« meni.

Anže Bitenc, predsednik Gasilske zveze Ljubljana, pa je povedal, da je pridobivanje in razvoj kadrov ključnega pomena za njihovo prihodnost in obstoj. »Močna partnerstva in sodelovanja s strokovnjaki so pomembna tudi na področju pridobivanja novih članov v sicer največjo prostovoljno organizacijo v Sloveniji. Verjamem v inovativne pristope, zato bomo na Gasilski zvezi Ljubljana tovrstnim modelom sledili tudi v prihodnje,« pravi.

Akcijo so pomagala izvesti podjetja Europlakat, Fini oglasi, Pro Plus in Media Bus.

gasilci1

Elementi akcije: zunanje in televizijsko oglaševanje, digitalni zasloni na avtobusih, družbena omrežja

Predstavnik naročnika: Anže Bitenc

Direktorica projekta v agenciji: Urša Pučko

Vodja projekta v agenciji: Maša Erčulj

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisci: Darja Petrič, Katja Frelih, Ana Maria Bratić, Sabrina Toš in Andraž Čelik

Oblikovalci: Darja Petrič, Katja Frelih, Ana Maria Bratić, Sabrina Toš in Nejc Romih

Produkcija in snemalec: Aljaž Habot

Fotografa: Luka Kotnik in Gašper Miklavčič

Oglaševalska agencija: Internavti

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji